終於買到書包
了結左件心事...-V-''''
(P.S.碰到過仲KAI過我的SALES..極度無奈...)
雖然我GE W910i儲備無左一截..
算數..第四季先出再儲吧..
唔知點解我而家好鍾意黑色..哈
電話書包仲有勁多KUROMI東東 XDDDD
看完同冤家之前係IT-SCH的RE乘INFINITY E-MAIL
(長達MS WORD的135頁...-V-''''
ONLY D RE已經有十頁...呵呵...)
應該是考緊MOCK的時候RE到考完會考..=V='''
看到互相鼓勵的字句很開心..呵呵
原來我之前已經估到D...-O-''''
該是我忙住會考的東東沒太多時間搞清楚冤家的陰謀...*V*
好奸好奸好奸呀...
唸多次咒語先..-V-'''
「KUROKUROKUROMI..」
傳說中唸完會唔驚GA..哈哈...
考評局寄左封信黎...
我的PA還是原狀...-O-'''''
NEVER MIND..我想通了...
我要努力考好LCCI 2ND LEV...-V-'''
拿個DISTINCTION返黎
呵呵呵
雖然我BRANCH A/C同BILL OF EXCHANGE未溫...=O='''''
但係十一月廿二號考..唔可以頹呀...=V=
係咪我表達能力太差..!?
好像被誤會了...-O-'''
我要講GE野已經打哂係對上一篇LOCK住的日記入面
我到而家都無改變想法BOR...=.='''
信不信已經OUT OF MY CONTROL...