KAI組食飯 *V*
行過去的時候閃電..-O-'''
好彩我入到去先落雨..哈哈
我仲以為我早得滯TIM..=V=
唔係好齊人GE >﹏<''
沒有爛GAG..
太早食完GE關係...
去左M記到HEA...
真係幾悶..@.@
被蕭B知道左.. =.=''''''''''
怒啤中... 
俾我知道有第五個人知道(唔計我..)
蕭B你就死定了...
去完M記又去了惠康..><"
無聊中...
不過隻大頭狗真係幾令呀
我而家想換呀!!
但D毛毛好長
我實鼻敏感..-O-''''
但又好想換..
換..!? 唔換..!?
OH NO..-.-''
散的時候又當了LIGHT BULB...
明明自己係咩咩咩又話人咩咩咩WO..
FLEXOR!
P.S. 我唔要小小組分開呀..><'''''''''
唔好咁殘忍啦佩琦.. 
P.P.S. 突然見到呢兩張相...-V-
好期待去呀..XD
下面果個入到去好似坐牢..哈哈


P.P.P.S. 我要KAI組相相..! 有的請SD ME...-V-'''
THANKS..XD