難得有一天可以留在家中..
在頭痛中渡過了 -O-''''
OMG
希望不要演變成感冒吧.. =.=''
聽日有JUMP *V*
我決定左啦..就揀PHARMACY啦
呢排聽了好多關於PHARMACY的東東
我發覺我真係幾有興趣
哈哈..唔理佢收唔收都試左先算 -V-'''
有時候我覺得學業上的東東還要簡單一點
起碼掌握得到的說
但有些事卻要猜猜度度
比學業上的事還要煩惱..
P.S. BLOG改版了...大家覺得怎麼樣..!?
P.P.S. RAINIE九月出新碟LU -V-''''
之前看報紙都看過這水母頭了..哈哈..
