連續咁多日早起身
一起身有點暈暈地的感覺
真OH NO..-O-''''
返到去的時候幸好沒有遲到
哈哈哈
有得去教堂..-V-
平時很少去教堂呀
對上一次去已經好似唔知邊個的婚禮
感覺很莊嚴
雖然我唔覺得我地入到去有任何嚴肅的說..
看他們受浸的時候很開心呀.. -V-''''''''
因為感受到那份決心..
恭喜受浸的弟兄姊妹 -V-''''
我覺得我靈命最近有點進步了..XD
呵呵
我現在不大喜歡下雨天
拿住把傘超麻煩..>﹏<
去完浸禮之後去左TEA
嚴格來說不是TEA
是DINNER咁滯..
見到花都是離遠一點較好
唔係鼻敏感又要發作
會好OH NO的...
而家反而想留在家中頹廢TIM...=.='''''''
P.S. 不能說的秘密唔好落住呀..-O-''''
等多我兩日!!