放榜放榜放榜...
八月八號呢一日好似講左好耐都未殺到黎咁
但真係殺黎到我又淆哂.. =.=''
之前幾年聽人講放榜無咩大感覺
但一到自己係果陣就好緊張
多謝MANDY MSN說的鼓勵說話哦.. -V-
我收成績單果陣隻手震哂
望到上半部分的時候都好冷靜
一望到科PA O哂嘴
無諗過會咁GA BOR... =[
唔開心..唉唉..
CHECK完卷都係咁GE話就算數... -O-''
唔計呢科的話其他都OK GE..
中文同ECON真係出乎我意料.. =V=''
還是算了吧
都未必入到PHARMACY...
不用太過興奮
我想這個假期要好好想清楚以後的路怎麼走..
現在想都差不多是時候了
不只是學業方面吧
還有很多其他事..
對著成績單呆了一會之後
都是落去HALL等下聯招D野咁
當我知道冤家入到SCC真係超級開心WOR...
我開心到叫左出黎
興奮過我收成績單.. ^^
可以一齊去天水圍個公園了
可以一齊去食椰汁西米糕
可以一齊GOSSIP
好開心好開心好開心..KAKA
仲有得聽能說的秘密TIM呀 -V-''''''
LUNCH之後去了聯招中心..
看著大家都找到了學校心才安了一點.. =V=
導師們陪我們去..
真的可以說是很感恩的一天..
希望就算一班同學日後不同學校
也可以保持聯絡吧.. -V-
(很感恩...雖然我返到屋企果陣變左一隻落湯雞..>﹏<'''''')
P.S. 我唔想講野..唔講最好...