有種極眼訓的感覺
看樣子我都是不太習慣夜睡.. >﹏<''
在家係咁看CATCH ME IF U CAN本書
真係好好睇
睇第二次還是覺得很棒
返到崇拜幸好是遲了開始..
才不用在出面呆等.. -V-'''''
下次都是早點返比較好
哈哈哈
崇拜的時候
我在想..
自己一向很抗拒別人的教導
其實而家諗返
可能話是說得對的
可是我不太接受而已..
我始終覺得自己好自私
淨係會企係自己的角度去想
唔會企係人地GE角度去諗..
現在才去改該不會太遲吧
要多點提醒自己才成 ^^
崇拜完了聽著短宣的分享
很多東西值得去諗諗
但我消化唔切
太快了吧...=.=''
俾幾日時間我想想就差唔多
哈哈哈
其實聽著舒媚說的時候
我在想我將來要做些什麼..
該說八月八號愈來愈近
所以最近我都在想這個問題..
唉唉.. >﹏<
小小組..
今次佩琦來了我們組
我覺得有點點拘緊的感覺
好靜 =]
不過我都係覺得這樣的分享時間很好呀
看到張俊食東西的樣子很搞笑..哈哈
一啖KO左..勁..
SALLY的事解決了一半..蠻不錯啦
哈哈哈 =V=''
加油加油
P.S. 收到了KULINGDAO的東東.. ^^