好熱
我就快熱熔啦... =.=''''
嗚嗚嗚
今朝七點幾就窒醒左
發左個好可怕的夢
標哂冷汗咁
隔左成粒鐘先訓返
OMG的
算了吧
反正一訓返我都訓到一點先識起身 ^^
結果去崇拜遲到..><'''
但遲有遲好 *V*
見到佢我隔左幾秒先認得佢係邊個
入到去終於有點涼快的感覺
信不信由你
要是世人都覺得不可能
這份信心真的要很大很大才成
要努力點
我發覺我聽道的時候專心過上堂N倍
這是好事還是壞事..!?
哈哈
崇拜完左去BBQ
冤家結果都係唔去..>﹏<''
上到車我先發覺我唔記得俾返張貼紙相冤家
OH NOOOOOOO..-.-''''
搭左好耐車先到龍鼓灘
但都蠻好的
因為我好耐無同阿燕傾過咁耐計
哈哈
去到好熱好熱好熱
我始終覺得貓係得人驚過狗
我驚貓但我唔驚狗
很奇怪的邏輯..=V=''''
總之我唔覺得狗得人驚...
哈
我唔食BBQ..
我鍾意燒野食但我唔食..-V-
哈哈
我燒野食仍然好OH NO
燒到焦左..=.='''
係D雞翼燒得比較正常
但我始終唔鼓勵食雞翼...^^
無得聽TIM...我要知呀..><'''
燒左一大輪去了海邊吹風
和佩琦和彤彤傾左陣計
原來大家想得那麼長遠..
相比之下我好似比較幼稚的感覺
我著重眼前的玩樂多D..
看著星星好美呀
聽住海浪聲超舒服..-V-''
閉起雙眼的聆聽
感覺好正呀 *V*
哈哈哈
和蕭B同佩琦一齊走
我有衝動擲部電話落地
一句說話要我重覆N咁多次...=.='''
講到我火到黎...>﹏<
D煙係頭頂度飄出來..=.='''
算啦..
因為食完外賣..
有冰凍糖水補數 XD
P.S.有無人有LCCI BOOK KEEPING&ACCOUNTS
LEVEL 2 D PAST PAPER..仲有ANS...=.=