下雨了..
我喜歡有雨後彩虹
但不喜歡有雨天..哈哈
待在家中的感覺真好..-V-
頹廢的感覺更讚...呵呵呵
終於生活正常返
起碼唔會訓到日上三竿的說
奮鬥左一陣CHEM..=V=
很多IODINE..-O-
蠻好啦..*V*
以我的性格...幾頁已經是MAXIMUM
(對CHEM已經是最有熱誠..-V-'')
收工睇劇..哈哈
換換愛呀..XDDD
睇完結局啦..呵呵呵
睇左幾粒鐘眼又矇耳又聾.. =[
我覺得呢幾集的劇情蠻老套..-O-
但唔知點解我睇到係咁喊係咁喊
可能我覺得霍達好像一個人..*V*
所以看的時候很有共鳴感
結局雖然有少少爛
HAPPY ENDING就行了

只要是我的選擇..不能也不會後悔..
這該是史上最刺激的答案了吧...-O-
不過小說跟RPG版有什麼分別WOR..!?
我沒有看過小說都猜到了少少...
我想RPG D情節唔會差得好遠..
不過這兩天還是借來看看先..
果然是TIME-CONSUMING =.=''''''''
要在暑假內完成有點難度..