又開始頭痛..
我果然不是夜訓的材料
下次還是早點睡好了..-O-''
迷迷糊糊的渡過了一個下午
返左一陣學校..
還是著便服返去的感覺最正 *V*
平時又要著校服又要唔俾用電話..=.=''
仲有長褲短褲的問題..麻煩..
原本想順道望望升中四的分班
但看不見..@.@
唔通我睇漏眼..!?
哈哈哈..算..
遲下都知..都就快開學..
呀..這史上最漫長的假期就快完了
之前成日好恨返學的說
但而家反而有D想放耐D假....
想玩多排先...
人真是矛盾.. >﹏<''''''
我功課都未做..返咩學呀OMG.. =O=
過兩日KO左佢
聽日返唔到團契 @.@
有得俾我揀我要返團契好了..-.-'''
出到去應酬悶死
OH NO左...
我不喜歡不被信任的感覺 =[
不喜歡俾人咁樣諗我..
咩我似D咁GE人咩..!?
P.S. 明天加油哦..-V-''
不要令我失望呀..我蠻想HAPPY完嘔血..XDDDD