Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天

 

九月一號...=V=''''

細細個聽到呢個日期會怕怕...哈

而家無咩特別感覺 *V*

好正呀..琴日出左終極一家原聲帶啦..XDDDD

有亞綸GE SOLO..-V-

好聽呀..

狂煲完一輪歌之後...

(依排好多歌..-O-'' 
 古巨基的MOMENT同埋張敬軒的酷愛都好聽..-V-'''
 而家加埋終家的原聲帶 *V*)

返崇拜去也...@.@

佩琦會咬人的..-O-'''

姊妹會做相同的事...

幸好咬不到..=.='''

好「溫柔」呀... /.\

上個星期無返到崇拜

今個星期返去的感覺已經有點不同了

唱詩的時候沒有那麼投入....

真的要KEEP ON返先得...-V-'''''

聽完展鵬講之後我真的以為不用玩水了...=.='''''

開學後我會盡量抽多D時間親近上帝的...

講完正事...

結果都是有玩水...-O-''''

開頭我真係諗住會唔濕GA..

但俾死JOYCE兜頭淋左水...=O='''

害我成身濕哂 Orz..

既然濕左就豁出去了...=V=

係咁淋水...哈哈

玩到癲左..有D後悔帶左咁細個樽TIM....@.@

換返套衫之後還是濕..

我沒想過會這麼濕的嘛...=O=

去了M記開組..

算唔算開左組...-O-''

哈哈..好彩MC講完就唔記得左...

聽到要我說的時候蠻心虛 @.@

條橋又唔開燈GE..慳資源..環保..=.='''

返到屋企又要落返樓食飯.. =[

聽日好好收拾心情加東西..開學啦...=V=''''

P.S. 我打算開左學之後唔ONLINE LU.. (MAYBE一星期一天吧..)

        大家有事搵我SMS ME OR係日記CM吧..=V=''''

        我會繼續打日記的...呀呀呀..無得追終家TIM..T﹏T

P.P.S. 現在證明我的決定是沒錯的..=V='''

           呵呵呵..畫上一個句號..正式成為了回憶了..@.@

           我D EQ又高返 XDDDDDD

           心情大好中...KAKAKA...-V-''

           訓返餐飽先...-(00)-zzzzzz


刊登時間: 2007-09-01 10:37 PM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | ... | 416 | »