九月一號...=V=''''
細細個聽到呢個日期會怕怕...哈
而家無咩特別感覺 *V*
好正呀..琴日出左終極一家原聲帶啦..XDDDD
有亞綸GE SOLO..-V-
好聽呀..
狂煲完一輪歌之後...
(依排好多歌..-O-''
古巨基的MOMENT同埋張敬軒的酷愛都好聽..-V-'''
而家加埋終家的原聲帶 *V*)
返崇拜去也...@.@
佩琦會咬人的..-O-'''
姊妹會做相同的事...
幸好咬不到..=.='''
好「溫柔」呀... /.\
上個星期無返到崇拜
今個星期返去的感覺已經有點不同了
唱詩的時候沒有那麼投入....
真的要KEEP ON返先得...-V-'''''
聽完展鵬講之後我真的以為不用玩水了...=.='''''
開學後我會盡量抽多D時間親近上帝的...
講完正事...
結果都是有玩水...-O-''''
開頭我真係諗住會唔濕GA..
但俾死JOYCE兜頭淋左水...=O='''
害我成身濕哂 Orz..
既然濕左就豁出去了...=V=
係咁淋水...哈哈
玩到癲左..有D後悔帶左咁細個樽TIM....@.@
換返套衫之後還是濕..
我沒想過會這麼濕的嘛...=O=
去了M記開組..
算唔算開左組...-O-''
哈哈..好彩MC講完就唔記得左...
聽到要我說的時候蠻心虛 @.@
條橋又唔開燈GE..慳資源..環保..=.='''
返到屋企又要落返樓食飯.. =[
聽日好好收拾心情加東西..開學啦...=V=''''
P.S. 我打算開左學之後唔ONLINE LU.. (MAYBE一星期一天吧..)
大家有事搵我SMS ME OR係日記CM吧..=V=''''
我會繼續打日記的...呀呀呀..無得追終家TIM..T﹏T
P.P.S. 現在證明我的決定是沒錯的..=V='''
呵呵呵..畫上一個句號..正式成為了回憶了..@.@
我D EQ又高返 XDDDDDD
心情大好中...KAKAKA...-V-''
訓返餐飽先...-(00)-zzzzzz