LYDIA同KIT生日快樂呀..*V*
琴晚超級好訓呀..=V='''
完全無發過夢.. (其實有可能發左我自己都唔記得..哈哈..)
好累呀..一上去訓就訓著左..
始終都不太習慣無啦啦早咁多起身...-V-''
返到去都是收下回條交下錢同埋搞下ECA AND班會D東東
我揀左PSYCHOLOGY同JAPANESE CLUB..@.@
PSYCHOLOGY個攤都OK無奈...無單張...真環保....=O=
其實我有D想揀PHOTOGRAPHY CLUB...XD
但我記得聽溫總講過OK無聊的..(當我還在COMPUTER ART的時候...*V*)
何況我麻麻地想帶住部DC返學...-V-'''
所以都是算了吧...
看了吉他學會的簡介仲OH NO左...
木製結他唔型GE..-.-'''
早知留返係HALL唔上返班房啦 @.@
一上到去D人就SHARING緊..OH NO...=.=''''''
我地果張TABLE根本就得我同冤家兩個人...
想推人出都無得推TIM....==#
題外話: 我好努力的叫自己唔好討厭人..因為這是基督徒不該做的...
可是那是一種打從心底發出的討厭..我也控制不了..
岩岩識佢果陣已經係咁...@.@
但我發覺唔GUR佢的人都幾多下....=.=''''
過完無聊的一朝之後...
返到屋企執下聽日要帶D書
O了嘴
原來聽日有中化,UE,PHY,PURE MATHS,RSC...-O-'''''
OMG...重死我...
但已經夠哂OH NO...
未返到學校已經重瓜左...@.@
捱左過聽日就舒服哂..=V=''
叫我不得不讚嘆..LOCKER真的是最偉大的發明...呵呵呵呵
一想到聽日會是浮動班的生活就有點苦惱..
要走來走去又要唔記得係邊度上 @.@
執完之後又繼續看愛因斯坦被摑了一巴
真的超好看呀...-V-'''''
看完仲想睇多次TIM..KAKA
好正好正...呵
坐係電腦面前睡著了....本身諗住聽下歌...
點知聽下聽下就訓著左..=O='''
都幾無奈..@.@
P.S. TO:冤家 要記得豬八戒同埋AM/PM呀...呵呵呵
P.P.S. 撈丁黨再次出動!!
P.P.P.S. 吳尊 (火焰使者..=O='' 是客串的..)看來在終家有排未出場...=.='''
亞綸應該會早D出場GA..呵
我發覺脩也幾靚仔..=V='''
睇住劇照先..哈哈..我想看公主小妹呀..@.@

