Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天

 

LYDIA同KIT生日快樂呀..*V*

琴晚超級好訓呀..=V='''

完全無發過夢.. (其實有可能發左我自己都唔記得..哈哈..)

好累呀..一上去訓就訓著左..

始終都不太習慣無啦啦早咁多起身...-V-''

返到去都是收下回條交下錢同埋搞下ECA AND班會D東東

我揀左PSYCHOLOGY同JAPANESE CLUB..@.@

PSYCHOLOGY個攤都OK無奈...無單張...真環保....=O=

其實我有D想揀PHOTOGRAPHY CLUB...XD

但我記得聽溫總講過OK無聊的..(當我還在COMPUTER ART的時候...*V*)

何況我麻麻地想帶住部DC返學...-V-'''

所以都是算了吧...

看了吉他學會的簡介仲OH NO左...

木製結他唔型GE..-.-'''

早知留返係HALL唔上返班房啦 @.@

一上到去D人就SHARING緊..OH NO...=.=''''''

我地果張TABLE根本就得我同冤家兩個人...

想推人出都無得推TIM....==#

題外話: 我好努力的叫自己唔好討厭人..因為這是基督徒不該做的...

           可是那是一種打從心底發出的討厭..我也控制不了..

           岩岩識佢果陣已經係咁...@.@

           但我發覺唔GUR佢的人都幾多下....=.=''''

過完無聊的一朝之後...

返到屋企執下聽日要帶D書

O了嘴

原來聽日有中化,UE,PHY,PURE MATHS,RSC...-O-'''''

OMG...重死我...

但已經夠哂OH NO...

未返到學校已經重瓜左...@.@

捱左過聽日就舒服哂..=V=''

叫我不得不讚嘆..LOCKER真的是最偉大的發明...呵呵呵呵

一想到聽日會是浮動班的生活就有點苦惱..

要走來走去又要唔記得係邊度上 @.@

執完之後又繼續看愛因斯坦被摑了一巴

真的超好看呀...-V-'''''

看完仲想睇多次TIM..KAKA

好正好正...呵

坐係電腦面前睡著了....本身諗住聽下歌...

點知聽下聽下就訓著左..=O='''

都幾無奈..@.@

P.S. TO:冤家  要記得豬八戒同埋AM/PM呀...呵呵呵

P.P.S. 撈丁黨再次出動!!

P.P.P.S. 吳尊 (火焰使者..=O='' 是客串的..)看來在終家有排未出場...=.='''

             亞綸應該會早D出場GA..呵  

             我發覺脩也幾靚仔..=V='''           

             睇住劇照先..哈哈..我想看公主小妹呀..@.@

 


刊登時間: 2007-09-04 05:28 PM     [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | ... | 416 | »