WAKAKAKAKA..太好了
終於到左星期五啦
我等左呢日好耐 T﹏T
邊個人話中六是HONEYMOON GA!! (我中四中五聽得多呢句說話..)
仲可憐過中四中五呀..嗚嗚嗚
日日都要捧住加埋成千幾頁GE書返屋企..-O-
(PHY+PURE MATHS+CHEM..)
真係可以唔駛ONLINE..哈哈哈
岩岩溫完書就可以去BATH訓覺 *V*
好想睇終極一家好想瘋狂打機好想係咁傾計...@.@
期待了幾日終於有得實踐..呵呵呵
懷著興奮的心情返學.. (FRIDAY!!)
READING PERIOD..
睇DEVIL WEARS PRADA..想睇好耐啦
真係幾好睇...不過D牌子名我都識唔哂..哈哈哈
我識GE得PRADA,ARMANI,GUCCI,CHANEL,CHLOE,CALVIN KLEIN..
仲有N咁多個我識都唔識...-O-'''
記得哂D牌子名又會有另外一大堆GE出現..所以都是算了吧...=V=''
READING PERIOD之後是兩堂PS..KAKA
繼續睇DEVIL WEARS PRADA...XD
29/9是CU ORIENTATION DAY呀...
暫時約左同寶寶去...>3<
希望會趕得切返來返教會 *V*
最多我犧牲大一點早點兒起身吧..呵呵呵
我愈來愈對PHYSICS無興趣...=.=''
相對於CHEM同埋PURE MATHS..
聽到我就快訓著左...-O-''
不過我唔會俾MR LEUNG睇死GA..(他說女仔讀PHYSICS多數唔掂..哼哼)
培養一下興趣才成..
CHEM正正正乘INFINITY..呵呵呵
上CHEM和上PHYSICS我是兩個樣子的說..*V*
LUNCH GO BUY麥當當..
和冤家討論著買唔買本PRACTICAL PHYSICS好...-O-''
我不大想買WOR..@.@
二百幾蚊拿黎買精品好地地..
買左本唔多用GE書就OH NO左...Orz..
行行下撞到廖媽媽同埋趙公公..
突然我覺得操場個閘好有用...==#
唔係我地食食下飯就會被排球擊中...
到時就OMG..-O-''
中化HEA HEA的樣子就過了兩堂
我還是投了信任票...
雖然我覺得SU個PRESENTATION麻麻地.. (JUNIOR那個可能好一點...)
但我覺得今年的人都好有HEART =V=
加油呀..呵呵呵 (五百幾票信任票VS三百幾票不信任票..所以當選了..*V*)
星期一又要開會..=.='
星期三五ON DUTY...-O-''
星期二又唔知駛唔駛課外活動..
還好..我仲有個星期四..!!
太好了..我地親愛GE高階思維BOARD就交俾我地ART最強的寶寶負責吧!!!
WAKAKA...
我變左負責週會..呵呵呵..
總好過要我每幾個禮拜搞個BOARD一次...*V*
聽日我同阿燕分享...-V-'''''
搵下D相先..哈哈哈
我未聽過任何人分享呀..太唔公平啦!!
我要抗議呀..@.@
快D分享多次俾我聽..呵呵呵呵