好神奇呀...跑完第二日竟然無腳痛..=.=''
可能我依排做多左運動..哈哈哈
張俊病了..要快D好返呀 *V*
唔好返就的你出小小組GA..呵呵呵..講笑講笑 @.@
大家都要小心身體呀..
今朝又要開咪宣傳..-V-''''
OH NO左..
冤家話我同SALLY把聲似 =O=''
點解我完全唔覺GE..!?
方俊傑非常不妥的樣子...
雖然他的粗口令我極度反感
但客觀點說他也不算太壞..=.=''
我寧可見到他罵人或串人的樣子好了...Orz..
開完咪之後上返HE ROOM..
OMG..預科班去集誦會唔會超齡左D呀...>﹏<''
玩咩...!?
CHEM GO PHY LAB..=V=''
輪流入去睇果傳說中的HYDROGEN GE EMISSION LINE SPECTRUM... ==#
我淨係見到個紫色的發光東東..
出返去聽書好過睇 @.@
CHEM愈來愈正啦..呵呵呵
我愈來愈愛CHEM啦..WAKAKAKA..
PHY都OK GE..起碼明..(除左果個什麼D什麼IN個Ln x..我睇唔切..)
我要反對呀!! MR LEUNG (UE..)係咁強調女仔讀PHY多數唔掂..
性別歧視呀家陣..==#
我就讀俾你睇..哼哼哼
小學果陣D人夠話女仔MATHS唔及男仔啦..
升中四果陣D人夠話男仔AMATHS讀得會好過女仔..=.=''
邊度關係男係女事WOR @.@
拿性別判斷一個人GE能力太武斷了吧..
PURE MATHS讚讚讚
我完全無左眼訓GE感覺..呵呵呵
計到個答案好有成功感..KAKA
開始熟習SIGMA呢個東東..再溫多幾次先...哈哈
首次有上到唔想落堂GE感覺 *V*
導致我LUNCH HAND左機..
我冤家寶寶三個出去食
兩個BIO人傻左..係咁鞠躬...痴線...
用猜包剪鎚的方式決定左去邊度食..哈哈
這個方法簡單又直接
最後由冤家勝出..去左金暹邏..
今次唔駛等咁耐..=V=''
太好了..又有得食椰汁黑糯米糕 XDDD
其實其他我都好想食 -V-''
難得LUNCH敢食咁飽而唔驚釣魚..呵呵呵
全因LUNCH之後是UE..*V*
唔驚唔驚...KAKA
唱左好多次記得忘記..=V=''
超好聽..呵
無驚無險又放學..真開心
不過要開會(LIBRARY..)..-.-''
對住一大班FORM3 AND少部分FORM4..
D名唔記得哂..OH NO..=.=''
我記得咁多個入面有一個男仔..因為其他全部都係女仔..哈哈
SALLY叫他做小男孩..OMG..
我唔係好老..=.=''
頂多咪大三年 @.@ (雖然三年為一個GAP的說..)
我未夠十七歲GA!! 呵呵呵
今年HEAD OK多野做..
點解我總是覺得葉樑朱子他們這麼清閒..!? =.=''
我還記得當年葉樑成日捧住本PHY BEYOND 2000係我面前出現...-O-''
最經典的是他不打籃球這句..==#
想笑死人..=.=''
開完會..(算開會麼..=.='')
去左整BOARD..><"
還好啦..雖則個BOARD被我暴力對待一番..@.@
呀呀呀..之後整BOARD GE話親愛的另外三位HEAD就要幫手啦..呵呵呵
我是不是可以企係後面分配工作!? XDDDDD
終於知道圖書館個ASSISTANT姐姐叫咩名...YESMINE..=V=''
點讀呀..玩我麼..>﹏<''
「YES!MINE!」
哈哈哈...
傷心死我..上返LIB本大唐竟然俾人包左 @.@
我翻轉翻轉再翻轉個圖書館都係搵唔到我想借果本書..
我唔會咁易放棄GA!!
呵呵呵...聽日OH NO大會...@.@
打爆SCC!! =.=''