Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天

 

好神奇呀...跑完第二日竟然無腳痛..=.=''

可能我依排做多左運動..哈哈哈

張俊病了..要快D好返呀 *V*

唔好返就的你出小小組GA..呵呵呵..講笑講笑 @.@

大家都要小心身體呀..

今朝又要開咪宣傳..-V-''''

OH NO左..

冤家話我同SALLY把聲似 =O=''

點解我完全唔覺GE..!?

方俊傑非常不妥的樣子...

雖然他的粗口令我極度反感

但客觀點說他也不算太壞..=.=''

我寧可見到他罵人或串人的樣子好了...Orz..

開完咪之後上返HE ROOM..

OMG..預科班去集誦會唔會超齡左D呀...>﹏<''

玩咩...!?

CHEM GO PHY LAB..=V=''

輪流入去睇果傳說中的HYDROGEN GE EMISSION LINE SPECTRUM... ==#

我淨係見到個紫色的發光東東..

出返去聽書好過睇 @.@

CHEM愈來愈正啦..呵呵呵

我愈來愈愛CHEM啦..WAKAKAKA..

PHY都OK GE..起碼明..(除左果個什麼D什麼IN個Ln x..我睇唔切..)

我要反對呀!! MR LEUNG (UE..)係咁強調女仔讀PHY多數唔掂..

性別歧視呀家陣..==#

我就讀俾你睇..哼哼哼

小學果陣D人夠話女仔MATHS唔及男仔啦..

升中四果陣D人夠話男仔AMATHS讀得會好過女仔..=.=''

邊度關係男係女事WOR @.@

拿性別判斷一個人GE能力太武斷了吧..

PURE MATHS讚讚讚

我完全無左眼訓GE感覺..呵呵呵

計到個答案好有成功感..KAKA

開始熟習SIGMA呢個東東..再溫多幾次先...哈哈

首次有上到唔想落堂GE感覺 *V*

導致我LUNCH HAND左機..

我冤家寶寶三個出去食

兩個BIO人傻左..係咁鞠躬...痴線...

用猜包剪鎚的方式決定左去邊度食..哈哈

這個方法簡單又直接

最後由冤家勝出..去左金暹邏..

今次唔駛等咁耐..=V=''

太好了..又有得食椰汁黑糯米糕 XDDD

其實其他我都好想食 -V-''

難得LUNCH敢食咁飽而唔驚釣魚..呵呵呵

全因LUNCH之後是UE..*V*

唔驚唔驚...KAKA

唱左好多次記得忘記..=V=''

超好聽..呵

無驚無險又放學..真開心

不過要開會(LIBRARY..)..-.-''

對住一大班FORM3 AND少部分FORM4..

D名唔記得哂..OH NO..=.=''

我記得咁多個入面有一個男仔..因為其他全部都係女仔..哈哈

SALLY叫他做小男孩..OMG..

我唔係好老..=.=''

頂多咪大三年 @.@ (雖然三年為一個GAP的說..)

我未夠十七歲GA!! 呵呵呵

今年HEAD OK多野做..

點解我總是覺得葉樑朱子他們這麼清閒..!? =.=''

我還記得當年葉樑成日捧住本PHY BEYOND 2000係我面前出現...-O-''

最經典的是他不打籃球這句..==#

想笑死人..=.=''

開完會..(算開會麼..=.='')

去左整BOARD..><"

還好啦..雖則個BOARD被我暴力對待一番..@.@

呀呀呀..之後整BOARD GE話親愛的另外三位HEAD就要幫手啦..呵呵呵

我是不是可以企係後面分配工作!? XDDDDD

終於知道圖書館個ASSISTANT姐姐叫咩名...YESMINE..=V=''

點讀呀..玩我麼..>﹏<''

「YES!MINE!」

哈哈哈...

傷心死我..上返LIB本大唐竟然俾人包左 @.@

我翻轉翻轉再翻轉個圖書館都係搵唔到我想借果本書..

我唔會咁易放棄GA!!

呵呵呵...聽日OH NO大會...@.@

打爆SCC!! =.=''


刊登時間: 2007-09-12 06:49 PM     [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | ... | 416 | »