呼..><''''
終於有得停下來玩下電腦...-V-
DAY B的例牌早會 ==#
我想遲D先落去但失敗左...SIGH..
又是孫SIR講學生獎勵計劃 -O-
我記得我FORM1有做過銅獎D野但後尾懶得搵人簽名所以無完成..哈哈 @.@
我諗我畢業都唔會完成銅獎..KAKA
頭兩堂都是PS.....XDDDDD
又無老師係度..哈哈
本身諗住睇下本CHEM書
但睇左一陣就悶到暈左
我的專注時間應該唔超過三十分鐘..呵呵
下次帶本小說去睇先..哂左兩堂PS TIM..>﹏<''''
好難得GA嘛...*V*
下次又要等多一個CYCLE LU...OMG
做SU看來真的幾辛苦..-O-
我覺得浮動班真的很OH NO呀...
背住書包周圍走...開LOCKER又要走返落二樓...@.@
又無班房俾我地小息AND LUNCH...
經常要流連LIB...
也好..起碼有冷氣..=.=''''
PS之後是兩堂PHY..-O-
D FURTHER MATHS...@.@
什麼叫做十分鐘講完...!?
我唔記得哂CALCULUS堆野
好耐無做過...生疏左...
好難先跟到佢講咩...雖然最後都明左 T﹏T
但得閒都要做返D數先得
PHY唔駛理D野PURE MATHS都要理....
雖然PURE MATHS都是下學期先教CALCULUS的說..
OMG....點解要用EXCEL做功課..!?
我好耐無用過EXCEL畫圖表...唔記得哂啦WOR...哈哈
WEEKEND先研究下點用..應該OK簡單的..
CHEM的時候我已經開始有D眼訓
頭一堂OK的..第二堂係咁打呵欠..=O=''
CHEM比起PHY好得多...-.-'''
起碼我無跟得咁辛苦..Orz
LUNCH GO買撈丁丁AGAIN...
見到蕭B失驚無神走左出黎又失驚無神走左...-O-'''
搞什麼呀..>﹏<'''
食完上去LIB INTERVIEW...
好似OK多人報LIB P HEAD..
朱子無啦啦走左過黎問我係咪JUPAS........=.=''' (無言中...)
我是最後一個INTERVIEW...
MS WONG說今年LIB P HEAD會多D野做...
多左幾個早會..最早果個係九月...@.@
要開會之類...
不過都無咩所謂GE..
相對於其他POST我想LIB P已經比較少野做...-V-''
衝返落LANG LAB上中化...
MS LEUNG講下短講D野...
我聽到七八成到...其他時間眼訓中...無計...=.=''
我已經努力專心ING...
我個TOPIC超難
最無聊的一個廣告...仲要講三分鐘...@.@
點搵個廣告無聊到夠我講咁耐...-O-
放學返屋企訓覺...*V*
訓到五點幾醒左..抄返好PHY D NOTES..
(我有個怪習慣...上堂抄NOTES我會抄落紙度..D字會好撩...
返到屋企我就會慢慢抄返落簿/書度..KAKA...
D字整齊我先會睇返D NOTES...唔係我就會睇都唔睇...*V*
係咪超古怪加TIME-CONSUMING...哈哈哈)
抄左成個鐘..呵呵
跟住DO埋其他HW..
EXCEL呀呀呀呀呀呀...咁HI-TECH做咩WOR..@.@
CHECK E-CLASS...=O=
MS YEUNG俾左MSN我地..ADD左...-V-''
今日篇日記短D LOR卦..呵呵...=V=