Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天

 

呼..><''''

終於有得停下來玩下電腦...-V-

DAY B的例牌早會 ==#

我想遲D先落去但失敗左...SIGH..

又是孫SIR講學生獎勵計劃 -O-

我記得我FORM1有做過銅獎D野但後尾懶得搵人簽名所以無完成..哈哈 @.@

我諗我畢業都唔會完成銅獎..KAKA

頭兩堂都是PS.....XDDDDD

又無老師係度..哈哈

本身諗住睇下本CHEM書

但睇左一陣就悶到暈左

我的專注時間應該唔超過三十分鐘..呵呵

下次帶本小說去睇先..哂左兩堂PS TIM..>﹏<''''

好難得GA嘛...*V*

下次又要等多一個CYCLE LU...OMG

做SU看來真的幾辛苦..-O-

我覺得浮動班真的很OH NO呀...

背住書包周圍走...開LOCKER又要走返落二樓...@.@

又無班房俾我地小息AND LUNCH...

經常要流連LIB...

也好..起碼有冷氣..=.=''''

PS之後是兩堂PHY..-O-

D FURTHER MATHS...@.@

什麼叫做十分鐘講完...!?

我唔記得哂CALCULUS堆野

好耐無做過...生疏左...

好難先跟到佢講咩...雖然最後都明左 T﹏T

但得閒都要做返D數先得

PHY唔駛理D野PURE MATHS都要理....

雖然PURE MATHS都是下學期先教CALCULUS的說..

OMG....點解要用EXCEL做功課..!?

我好耐無用過EXCEL畫圖表...唔記得哂啦WOR...哈哈

WEEKEND先研究下點用..應該OK簡單的..

CHEM的時候我已經開始有D眼訓

頭一堂OK的..第二堂係咁打呵欠..=O=''

CHEM比起PHY好得多...-.-'''

起碼我無跟得咁辛苦..Orz

LUNCH GO買撈丁丁AGAIN...

見到蕭B失驚無神走左出黎又失驚無神走左...-O-'''

搞什麼呀..>﹏<'''

食完上去LIB INTERVIEW...

好似OK多人報LIB P HEAD..

朱子無啦啦走左過黎問我係咪JUPAS........=.=''' (無言中...)

我是最後一個INTERVIEW...

MS WONG說今年LIB P HEAD會多D野做...

多左幾個早會..最早果個係九月...@.@

要開會之類...

不過都無咩所謂GE..

相對於其他POST我想LIB P已經比較少野做...-V-''

衝返落LANG LAB上中化...

MS LEUNG講下短講D野...

我聽到七八成到...其他時間眼訓中...無計...=.=''

我已經努力專心ING...

我個TOPIC超難

最無聊的一個廣告...仲要講三分鐘...@.@

點搵個廣告無聊到夠我講咁耐...-O-

放學返屋企訓覺...*V*

訓到五點幾醒左..抄返好PHY D NOTES..

(我有個怪習慣...上堂抄NOTES我會抄落紙度..D字會好撩...

 返到屋企我就會慢慢抄返落簿/書度..KAKA...

 D字整齊我先會睇返D NOTES...唔係我就會睇都唔睇...*V*

 係咪超古怪加TIME-CONSUMING...哈哈哈)

抄左成個鐘..呵呵

跟住DO埋其他HW..

EXCEL呀呀呀呀呀呀...咁HI-TECH做咩WOR..@.@

CHECK E-CLASS...=O=

MS YEUNG俾左MSN我地..ADD左...-V-''

今日篇日記短D LOR卦..呵呵...=V=


刊登時間: 2007-09-06 08:08 PM     [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | ... | 416 | »