開學的第一天..
開始覺得著上這套夏季校服的感覺很正 *V*
我不大想我這個中學生涯這麼快就結束..=V='''
我要好好珍惜的...-V-
雖然琴日已經早左訓覺...
但今朝起身的時候還是很眼訓...Orz
迷迷糊糊的出了門口
我們的班主任是MS LEUNG...(梁敏玲老師..)
估中左..哈哈
我還記得四大角王 =O=''''''
兩個去左文班WOR..KAKA
同葉樑朱子果年D老師其實係一樣..
只係UE唔同左...XD
嘩嘩嘩嘩...
連續四堂CHEM..=O='''
雖然喜歡CHEM但會不會瓜掉...==#
開學禮一如既往..
校長的話永遠是最多掌聲的...=V=''
太精采了...
我無拿到藍色張東東落去TIM..哈哈
於是隨手撕左冤家果張一頁落黎...
得個封面同程序表..無歌詞..哈哈哈
原來我識背校歌GA..好勁呀..-V-
又說說E-CLASS的東東..
都是喜歡IT-SCH多D..=.='''
其實我淨係聽到果句咩DON'T DL ANYTHING..-O-
返上去是班主任時間..=.=
小一的五十五條校規..@.@
什麼小學這麼變態呀..!? -O-
明智的選擇就沒有遺憾嗎...!?
選擇之後先知係咪明智GA WOR...=V=''''
我管它明智唔明智...
對我來說...我喜歡就明智GA LA...
旁人說什麼都好..
只要唔係我心入面GE答案我一樣會遺憾...
哈哈哈...我有我的歪論..XD
好明顯我一D都唔理智..KAKA *V*
我發覺今日MS LEUNG講D野好中PT WOR..哈哈
琴日祈禱的時候都有諗返起PA的問題..
還有點介懷..@.@
但後尾諗諗下都係覺得之前考得好唔好都是過去式了...
如果FOCUS只停留係以前的東東...
那就感受唔到未來的美好了..=V=''''
我不想活在過去
因為現在的東東我還可以用我能力去改變...
是不是很玄呢..!? KAKA..
諗完呢一大堆野之後今日聽到MS LEUNG的說話有共鳴感
TO CONCLUDE,忘記背後努力面前呀嘛....
講到我都識背..XDDD
返到屋企極速KO哂D回條通告...=V='''
玩電腦去也..HOHOHO....
P.S. 依排愛上玩SUDO..=V='''
P.P.S. 吹乾中的WINNIE THE POOH...哈哈哈..
見到個畫面覺得好搞笑..所以影低 *V*
