Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天

 

開學的第一天..

開始覺得著上這套夏季校服的感覺很正 *V*

我不大想我這個中學生涯這麼快就結束..=V='''

我要好好珍惜的...-V-

雖然琴日已經早左訓覺...

但今朝起身的時候還是很眼訓...Orz

迷迷糊糊的出了門口

我們的班主任是MS LEUNG...(梁敏玲老師..)

估中左..哈哈

我還記得四大角王 =O=''''''

兩個去左文班WOR..KAKA

同葉樑朱子果年D老師其實係一樣..

只係UE唔同左...XD

嘩嘩嘩嘩...

連續四堂CHEM..=O='''

雖然喜歡CHEM但會不會瓜掉...==#

開學禮一如既往..

校長的話永遠是最多掌聲的...=V=''

太精采了...

我無拿到藍色張東東落去TIM..哈哈

於是隨手撕左冤家果張一頁落黎...

得個封面同程序表..無歌詞..哈哈哈

原來我識背校歌GA..好勁呀..-V-

又說說E-CLASS的東東..

都是喜歡IT-SCH多D..=.='''

其實我淨係聽到果句咩DON'T DL ANYTHING..-O-

返上去是班主任時間..=.=

小一的五十五條校規..@.@

什麼小學這麼變態呀..!? -O-

明智的選擇就沒有遺憾嗎...!?

選擇之後先知係咪明智GA WOR...=V=''''

我管它明智唔明智...

對我來說...我喜歡就明智GA LA...

旁人說什麼都好..

只要唔係我心入面GE答案我一樣會遺憾...

哈哈哈...我有我的歪論..XD

好明顯我一D都唔理智..KAKA  *V*

我發覺今日MS LEUNG講D野好中PT WOR..哈哈

琴日祈禱的時候都有諗返起PA的問題..

還有點介懷..@.@

但後尾諗諗下都係覺得之前考得好唔好都是過去式了...

如果FOCUS只停留係以前的東東...

那就感受唔到未來的美好了..=V=''''

我不想活在過去

因為現在的東東我還可以用我能力去改變...

是不是很玄呢..!? KAKA..

諗完呢一大堆野之後今日聽到MS LEUNG的說話有共鳴感

TO CONCLUDE,忘記背後努力面前呀嘛....

講到我都識背..XDDD

返到屋企極速KO哂D回條通告...=V='''

玩電腦去也..HOHOHO....

P.S. 依排愛上玩SUDO..=V='''

P.P.S. 吹乾中的WINNIE THE POOH...哈哈哈..

          見到個畫面覺得好搞笑..所以影低 *V*


刊登時間: 2007-09-03 03:28 PM     [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | ... | 416 | »