唔知點解六點鐘就起左身..=.=''
眼訓死我..
CHECK校服呀..我條腰帶哪有鬆呀..@.@
ASSEMBLY同冤家玩俾紅姑見到..=O=''
SU PRESENTATION..-V-''
阿燕在台上的樣子很有趣..哈哈
何禮匡唱歌走了音..-.-''
OH NO左..>﹏<''
嘩嘩嘩嘩..何SIR護「腦」有功..加薪加薪..哈哈哈
雖則余SIR都救左部腦啦..=V=''
PHYSICS玩左果個MONKEY實驗..*V*
隻野是吉祥物..哈哈哈
ASSEMBLY完D堂永遠都無左半堂..呵呵呵
去左報陸運HELPER..-V-''
UE乘2..=O=''
悶到暈左..@.@
RSC呀..-V-
睇到隻雀仔係度食一條白色的蟲..
我以前好驚蟲..=.=''
而家睇到無咩感覺
我想將來如果讀PHARMACY見到D人屍會恐怖D..-O-
所以我而家要開始克服唔怕昆蟲唔怕血..哈哈
中化教下實用文...
好似無咩上堂咁就放LUNCH..@.@
好窮..下星期先有錢返..Orz..
食完飯仍然好眼訓..=.=''
但一上PURE MATHS就精神哂..呵呵呵
琴晚PROVE果題LAGRANGE'S IDENTITY做左我成個鐘都有..-O-''
OH NO ED..考試咁我實FAIL..=.=''
PURE終於開課新..哈哈哈
教到CONTRAPOSITIVE...
我本PURE功課係陳彥霖度..OH NO...
我想去北京那個五天交流團呀..
但CHRISTMAS應該唔得..-O-
等暑假會唔會OH NO左D..-V-''
放學去左LIB等OH NO大會..
得閒無野做去左COUNTER幫手
個新SYSTEM都OK易用..哈哈
原來YESMINE都幾NICE..XD
由阿康到阿德到YESMINE..=V=''
每一年轉一個..@.@
去OH NO大會..
我覺得無啦啦搵D FORM1食飯會好OH NO WOR..
嚇親人吧..=.=''
起碼都等識左之後先約好得多..
所以我支持PIZZA PARTY..哈哈哈
回到家因為要找電話..
所以就翻開本就快封塵的紀念冊..=V=''
意外的翻到那頁..-O-
怎麼我發覺會有張豬GE貼紙..!? =.=''
同寫D野好呼應下WOR..@.@
不知道如果那時我遲一點再俾..寫的東西會否不太一樣呢..><"