好眼訓呀....-(OO)-ZZzZZzZ
六點半就起左身..OMG..
坐亡命小巴真的很嚇人..=O=''
準時八點半到達上水火車站..呵
搭巴士上本部..
大部分時間都是我魚蛋趙公同埋串咀怪...
去了醫學院和理學院...*V*
其實我有點兒心郁想讀MEDI..
五年同六年的分別...==#
點都好...我要讀PHARMACOLOGY..呵
即係MEDI同PAHRMACY都得啦..KA
我覺得CU D SCIENCE東東麻麻地WOR....
可能UST仲好D..
太唔公平啦...點解個男生宿舍咁靚..!!
我鍾意個大玻璃呀..好正呀..
點解隔離個女生宿舍差咁遠...嗚嗚嗚 T﹏T
仲有見到一字排開的VOLUMETRIC FLASK同埋CONICAL FLASK..
好可愛呀..最細的是5ml..最大的去到2000ml如果我無記錯...=V='''
仲有個HPLC..好正呀...
但我都係無咩意思去讀純CHEM..哈哈哈
不過真係U用D東東同中學無得比LOR...-V-
呵呵..工商學院那兒有張相個男仔超靚仔..*V*
難得魚蛋都認同我..呵呵呵
我始終覺得靚仔只宜遠觀不宜近望..KAKAKA..
認識了就不完美了..哈
就好似吳尊咁..呵..-V-'''
CANTEEN D野食唔係咁好食...==#
如果要日日係度食早午晚三餐..會超OH NO...
好累呀..行來行去又熱...-O-''
五點多走大概六點多回到安定..
返得切團契..呵呵
歡迎我們的新組員呀...XD
真的是175cm高嗎...-O-'''''
JOYCE來了我們組...呵呵
終於有時間向MOLLY傾訴...哈哈哈
明天和後天看來都要在功課埋中渡過...再見了日記...=V=''''