Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天

 

好眼訓呀....-(OO)-ZZzZZzZ

六點半就起左身..OMG..

坐亡命小巴真的很嚇人..=O=''

準時八點半到達上水火車站..呵

搭巴士上本部..

大部分時間都是我魚蛋趙公同埋串咀怪...

去了醫學院和理學院...*V*

其實我有點兒心郁想讀MEDI..

五年同六年的分別...==#

點都好...我要讀PHARMACOLOGY..呵

即係MEDI同PAHRMACY都得啦..KA

我覺得CU D SCIENCE東東麻麻地WOR....

可能UST仲好D..

太唔公平啦...點解個男生宿舍咁靚..!!

我鍾意個大玻璃呀..好正呀..

點解隔離個女生宿舍差咁遠...嗚嗚嗚  T﹏T

仲有見到一字排開的VOLUMETRIC FLASK同埋CONICAL FLASK..

好可愛呀..最細的是5ml..最大的去到2000ml如果我無記錯...=V='''

仲有個HPLC..好正呀...

但我都係無咩意思去讀純CHEM..哈哈哈

不過真係U用D東東同中學無得比LOR...-V-

呵呵..工商學院那兒有張相個男仔超靚仔..*V*

難得魚蛋都認同我..呵呵呵

我始終覺得靚仔只宜遠觀不宜近望..KAKAKA..

認識了就不完美了..哈

就好似吳尊咁..呵..-V-'''

CANTEEN D野食唔係咁好食...==#

如果要日日係度食早午晚三餐..會超OH NO...

好累呀..行來行去又熱...-O-''

五點多走大概六點多回到安定..

返得切團契..呵呵

歡迎我們的新組員呀...XD

真的是175cm高嗎...-O-'''''

JOYCE來了我們組...呵呵

終於有時間向MOLLY傾訴...哈哈哈

明天和後天看來都要在功課埋中渡過...再見了日記...=V=''''


刊登時間: 2007-09-29 10:47 PM     [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | ... | 416 | »