Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天

 

我是一個很易哭但亦會很快沒事的人...

所以大家不用擔心啦...

我說過要當一個好的基督徒..

不會含怒到日落的啦...

只是要給我一點時間吧.. =V=''

所以今個星期我想不回一次團契..就這樣啦..

難得星期六有空檔做D咩好呢...!? *V*

感覺上五六日好似放左好耐假的樣子..

今日返學有點不習慣..

DAY C又要勁熱早會...OH NOOO...

超級熱..==#

原來書包放在DT ROOM也蠻不錯..呵呵

總好過帶埋出操場..

何況又可以偶遇多次..呵呵呵呵

中化堂入左5E班房有電話響..XD

哈哈哈..*V*

冤家好沉默呀..-O-'''

幹麼了...!?

是不是見到我太開心講唔出野來...!? -V-'''''

好唔開心呀.../.\

PHY QUIZ做淨5分未做...OMG....

眼白白見住識做但未做的感覺太糟糕... >﹏<''

自己IQ不夠高..=.=''''

學東東慢..

唔緊要啦...將勤補絀IS OK....呵呵呵呵

我不想中六一年就咁HEA過了..

不管學左D東東大學有無用都好想學識哂佢..KAKAKA..

大不了別人用少少時間溫書我用多多時間溫書啦...

我總唔信學唔識D野...呵呵呵呵...=V='''

我要中六考得好過中四中五...XDDDD

I NEED IMPROVEMENT!! 雄雄烈火燒燒燒...-V-


刊登時間: 2007-10-08 05:56 PM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | ... | 416 | »