我是一個很易哭但亦會很快沒事的人...
所以大家不用擔心啦...
我說過要當一個好的基督徒..
不會含怒到日落的啦...
只是要給我一點時間吧.. =V=''
所以今個星期我想不回一次團契..就這樣啦..
難得星期六有空檔做D咩好呢...!? *V*
感覺上五六日好似放左好耐假的樣子..
今日返學有點不習慣..
DAY C又要勁熱早會...OH NOOO...
超級熱..==#
原來書包放在DT ROOM也蠻不錯..呵呵
總好過帶埋出操場..
何況又可以偶遇多次..呵呵呵呵
中化堂入左5E班房有電話響..XD
哈哈哈..*V*
冤家好沉默呀..-O-'''
幹麼了...!?
是不是見到我太開心講唔出野來...!? -V-'''''
好唔開心呀.../.\
PHY QUIZ做淨5分未做...OMG....
眼白白見住識做但未做的感覺太糟糕... >﹏<''
自己IQ不夠高..=.=''''
學東東慢.. 
唔緊要啦...將勤補絀IS OK....呵呵呵呵
我不想中六一年就咁HEA過了..
不管學左D東東大學有無用都好想學識哂佢..KAKAKA..
大不了別人用少少時間溫書我用多多時間溫書啦...
我總唔信學唔識D野...呵呵呵呵...=V='''
我要中六考得好過中四中五...XDDDD
I NEED IMPROVEMENT!! 雄雄烈火燒燒燒...-V-