吳尊生日快樂...呵呵呵呵呵... 
今日係雙十呀...*V*
好眼訓好眼訓..我係合埋眼的起身...-V-''''
亂咁行行行行...哈哈
差點遲到...OMG
早會展鵬講道呀..
我鍾意這個鉛筆的比喻呀...
好好記呀D POINT..KAKA..
哈哈哈..展鵬一講吳尊我就十分興奮..XD
好明顯吳尊就是靚仔的代表啦..呵呵
方俊傑返左黎呀...*V*
歡迎歡迎..-V-
太好了..大家都好興奮..呵
全班拍手掌..哈哈
我們還差PETER 6B就齊齊整整啦....=V=''
UE TEST..MR LEUNG事前話好易..
實際上做落去我一點兒也不覺得..
MAYBE係他做會覺得易...-O-''''
真係OH NO.. /.\
PURE MATHS教完M.I. LUUUU...
咁快GE..=.='''
我仍然停留係SURJECTIVE果度...-V-''''
加油加油..!!
P.MATHS要無中生有嘛...=V=''
簡單點說即是要屈D數機..哈哈哈哈
我而家有D想讀數學系...
應該會排係SECOND CHOICE...*V*
(OF COZ PHARMACY WOULD BE THE FIRST CHOICE..XDDD)
LUNCH CELL GROUP...
陰盛陽衰..XDDD
同寶寶盒飯調轉左..哈哈哈
其實我都唔記得自己叫左咩野..
淨係記得黃咖哩XXX...哈
都有D反思的..
MS LEUNG說的那對姊妹..
我覺得寬恕真的是一份很難的功課..
可能在這些經歷上才會經歷到上帝..KAKA..
兩個LIB P HEAD走左去CELL GROUP唔駛ON DUTY...-V-'''
PE堂..我應該練HELPER...*V*
無無聊聊吹水中渡過了..
一滴汗都無出過..KAKAKA..
放學ON DUTY..
很想包哂D書..=V='''''
等SALLY ON DUTY無書包呀嘛..呵呵呵
可惜事與願違..包唔哂..
果度都有成百幾本書..
我個幾鐘根本包唔完...==#
算...記得留返D俾我星期五包呀呀呀呀呀呀!!
在圖書館真好...呵呵呵... *V*
PSYCHO.個BOARD仍然空空如也的WOR...-O-'''
D主席副主席快D KO佢..呵
星期三啦...仲有兩日JA...=V='''