Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天

 

吳尊生日快樂...呵呵呵呵呵...

今日係雙十呀...*V*

好眼訓好眼訓..我係合埋眼的起身...-V-''''

亂咁行行行行...哈哈

差點遲到...OMG

早會展鵬講道呀..

我鍾意這個鉛筆的比喻呀...

好好記呀D POINT..KAKA..

哈哈哈..展鵬一講吳尊我就十分興奮..XD

好明顯吳尊就是靚仔的代表啦..呵呵

方俊傑返左黎呀...*V*

歡迎歡迎..-V-

太好了..大家都好興奮..呵

全班拍手掌..哈哈

我們還差PETER 6B就齊齊整整啦....=V=''

UE TEST..MR LEUNG事前話好易..

實際上做落去我一點兒也不覺得..

MAYBE係他做會覺得易...-O-''''

真係OH NO.. /.\

PURE MATHS教完M.I. LUUUU...

咁快GE..=.='''

我仍然停留係SURJECTIVE果度...-V-''''

加油加油..!!

P.MATHS要無中生有嘛...=V=''

簡單點說即是要屈D數機..哈哈哈哈

我而家有D想讀數學系...

應該會排係SECOND CHOICE...*V*

(OF COZ PHARMACY WOULD BE THE FIRST CHOICE..XDDD)

LUNCH CELL GROUP...

陰盛陽衰..XDDD

同寶寶盒飯調轉左..哈哈哈

其實我都唔記得自己叫左咩野..

淨係記得黃咖哩XXX...哈

都有D反思的..

MS LEUNG說的那對姊妹..

我覺得寬恕真的是一份很難的功課..

可能在這些經歷上才會經歷到上帝..KAKA..

兩個LIB P HEAD走左去CELL GROUP唔駛ON DUTY...-V-'''

PE堂..我應該練HELPER...*V*

無無聊聊吹水中渡過了..

一滴汗都無出過..KAKAKA..

放學ON DUTY..

很想包哂D書..=V='''''

等SALLY ON DUTY無書包呀嘛..呵呵呵

可惜事與願違..包唔哂..

果度都有成百幾本書..

我個幾鐘根本包唔完...==#

算...記得留返D俾我星期五包呀呀呀呀呀呀!!

在圖書館真好...呵呵呵... *V*

PSYCHO.個BOARD仍然空空如也的WOR...-O-'''

D主席副主席快D KO佢..呵

星期三啦...仲有兩日JA...=V='''


刊登時間: 2007-10-10 06:58 PM     [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | ... | 416 | »