阿朱生日快樂呀..
難得有一日放學可以清閒的樣子..呵呵呵呵...*V*
今日做LAB..
我隻手唔小心滴左滴IODINE落去..OMG
係咁用水沖沖沖..都係有D黃黃地色..
做TITRATION做到瘋了....
我覺得今次個RESULT會好唔準..
因為好多次都俾我地一野到左END POINT..哈哈
LUNCH要PSYCHO.MEETING..
大家都分唔到芝士汁同埋白汁..哈哈哈..
芝士汁仲黃過D白汁..咁白汁叫黃汁算啦...
P.MATHS QUIZ..大炒也..
我題LIMIT SUM(係咪咁叫..!? -V-'')計到POSITIVE INFINITY..
OH NO ED..==#
PETER返左黎呀..呵呵呵呵
加埋方俊傑就齊人GA啦6B..XDDD
唔打日記住..做完LAB REPORT先..*V*
有時間再打吧..呵..-V-''