馮逸軒生日快樂呀..
幾時先病好呀...-O-''
煩死了..==#
朝朝我都八點十分返到學校..
行入去唔夠兩秒就打鐘..XDD
上堂釣下釣下魚咁../.\
唯一比較記得已經係PHY堂..哈哈
因為拿左兩張椅來坐..(係PHY LAB..-V-'')
原來坐兩張真係舒服好多GA..KAKAKA
不太要緊啦..
反正PHY LAB椅子多的是..
不用來坐都會用黎擺書包..哈
調左位還是同阿朱同智者坐..
蠻好呀..好搞笑..
真係無咩點聽書..*V*
不要緊啦..反正PHY我都頹慣..-V-''
YASMINE好好人哦..
我跟她說不舒服跟住她不用我ON DUTY..
不過我LUNCH都有ON..=V=
真是一個盡責的LIB P..呵呵
放學太眼訓所以都是返去訓覺..
係樓下見到一個一兩歲左右的小妹妹..
她阿婆之類背住她..
跟住她阿婆講一句她就跟住講一句..
超可愛呀..我在想我小時候是不是也是這樣子呢..?
無故有種快樂的感覺..
這小小的事卻令我這麼快樂..*V*
很久沒有這麼快樂的笑過..
也許我根本忘記了笑的真正意義了..
很多時候就是明明不想笑也會假裝笑了..
原來開心是這麼簡單..
大概被我遺忘了吧..
很快樂的入LIFT..
仲醒神..=V=
WA..點解我住左咁耐都唔發覺樓上有個靚仔..
仲要套校服我係認得的..XDDD
等我搵日早D返學睇下會唔會撞到先..
突然好興奮..*V*