金魚生日快樂呀..
一次過打幾日日記先...
終於有冬天的感覺...*V*
但換來的代價就是隻手凍到好似雪條棍..
寒風迎面撲來..
刺激著我身上每一條神經線..=.='''
就快痴線..哈哈
本身想著冬季校服返學的說..但好似換左好樣衰..
最後都係打消左呢個念頭..
呢兩日都搞到就黎遲到先返到學校..
行得好急..對腳好累..-O-''
終於KO了個人短講..
好肴的三分鐘..無練過就出去講..
結果窒窒窒..==#
個題目無聊到爆..哈哈哈
做LAB REPORT做左好耐../.\
FULL REPORT咁麻煩GA..
CHEM QUIZ..我成功將開方2的平方變左做4...
咁就真係唔慌唔死..無左5分..-O-
影班相呀..企左好耐..
真係成日唔駛上堂..正到爆..KAKAKA..
同阿燕無聊得滯係度數返有邊個LIB P(FORM4果陣..)...哈哈
第一次覺得影相有意義GA..雖然得一張咁大把..XDD
看了一集公主小妹..KAKA..
看完令人有種很幸福的感覺..=V=''
吳尊真係超級靚仔..哈哈哈
MR LEUNG發火令我地要做RECORDING...=[
真OH NO..
學寶寶咁講..真係需要有緩衝期卦...
我而家終於明白點解換換愛入面小南同嘉蒂吵完架會兩個喊到成個KAI婆咁..=.='''
心情仍然麻麻中..