MANNI生日快樂呀!!
今日是好漫長的一天..
打篇簡略版算..=.=''
難得星期六亦要像平時返學的時間起身..
REALLY OMG../.\
搭左好耐車終於到灣仔..
不過難得俾時間雙子塔聚一下..哈哈
去那個什麼ASSISTANCE FUND CEREMONY..-O-
呆坐了很久..發了霉的說..
我覺得係揀入U會無SCHOLARSHIP的人..=.=
幫補一下我地..*V*
本身諗住完左CEREMONY去食LUNCH..
點知大家吃茶點已經飽左..哈哈哈
LUNCH都慳返..實在太好..-V-
飲COFFEE飲飽..
太多時間剩所以我們去了搭小輪..呵
好耐無搭過啦..XDDD
如果我無記錯的話對上一次已經係好多年前的事..
PETER想去HMV結果都係無去到..哈哈
我們去HARBOUR CITY結果變了去TOILET../.\
KAI爆左..哈
行左OK耐先搵到地鐵站..
我路痴之名當之無愧..(我讀了五年幾仍然可以係友愛迷路..-O-)
搭去鑽石山會合LYDIA..-V-
她們中醫比賽..勁野WOR..哈哈哈
順手行左陣荷里活..有CD WAREHOUSE..=V=
我搵唔到有飛輪海D碟GE..太失敗啦!!
跟住去音樂學校..
有另外一個GOLD AMBASSADOR叫阿WING WOR..
所以唯有叫自己做雞翼..OH NO ED../.\
咁大個女第一次自己叫自己雞翼..
玩遊戲玩到好興奮..=V=
我玩到IQ突降..哈哈哈
我隻手又俾人畫到花哂..
點呀..琴日先畫完今日又黎..!!
被了畫KUROMI../.\
不過班小朋友真係好可愛..*V*
最尾果陣我已經累到透支..
愈傾愈煩惱..唉..
同阿燕由西鐵站行返學校..
傾左好多野..
得我地兩個人感覺好自由..哈哈
原來阿燕都有同感..
返到去很多人都要走了..
最後得返我地幾個繼續分享..
我覺得今次咁開組好正WOR..
最遺憾的地方是我九點先去到市中心../.\
幸好無事發生..XD
P.S. 星期一練舞呀..如果BOOK到房的話..