開始想放棄食藥..
食完眼訓加頭痛又無咩點好到咁.. =.=
藥力發作的時候會暈沱沱..
算啦..食埋呢兩日都當KO了..
我的早返學大計又破滅了../.\
起唔到身絕對會係一個問題..
PHYSICS招SIR去聽TALK之類..
無上到堂..-V-
加埋CHEM實驗後兩堂..
今日總共有四堂空堂..XDDD
太開心..呵呵
雖則有QUIZ但沒有什麼興致溫書..哈哈
於是用了四堂PS堂來看書..*V*
第一次覺得實驗堂可以這麼輕鬆..
個實驗真係非常之短..KAKA
好興奮..第一次著LAB袍..
個樣好搞笑..呵
豬肉袍/醫生袍..一物二用呢..=V='''
LUNCH練集誦..
排位得我一個企最後果行..-.-
高度歧視呀家陣..
我到而家都未背紅燭..
淨係記得紅燭仍在燃著..它的光愈來愈大了...-O-'''
PURE MATHSSSSSS呀!!!
QUIZ呀!!
史上破紀錄的頹..
無做兩題半..
後面成十四分一題GAAAA..
我有做D加埋都唔知合唔合格.../.\
OH NOOOOOOOO...
真係好頹好頹好頹..
算..我自己唔溫書無得怨...
病好一定要發奮溫書..!!!! *V*
這感覺太奇異我抱歉不能說明..
我相信這愛情的定義奇蹟會發生也不一定..
用這兩句歌詞來形容我現在的心情最貼切不過..
可是時間太短了..
太遲了../.\
P.S. 遲左兩日TIM..黃莉莉生日快樂呀..=V=
十八歲大個女..呵..XDDD
P.P.S. JOEY出左新碟..*V*
都是鍾意聽密友同埋零時零分..仲有陪我長大都好聽呀..-V-''