為什麼得一星期得一日可以大覺訓..--#
今早又要這麼早起身..
實在十分極度不情願起身返學..Orz
難得我咁早返到學校..-V-
頭兩堂PS呢..MS YEUNG無黎到..
可能是監考吧..
沒有什麼動力去利用兩堂PS溫書..
睇一本關於祈禱的書書..
入面講要為著今天的事而祈禱而不是為了明天的..
但我常常都為了明天的事而祈禱呀..
「你們饒恕人的過犯,你們的天父也必饒恕你們的過犯;
你們不饒恕人的過犯,你們的天父也必不饒恕你們的過犯。」 (馬太福音6:14-15)
我喜歡這句呀..很有意思呢..
係主禱文果段後面果句..
饒恕嘛..對我來說應該蠻高難度..
要好好學習呀..
我記得這個是今年定下的目標呀..
在傳說中的標竿計劃..KAKAKA
魚蛋說HKU MEDI 6A都有人入過呢..
試下也無妨BOR..
反正DENTAL唔一定要放FIRST CHOICE先入到..
PHYSICS去了BIO LAB..
真的很久沒有去BIO LAB了..
支MIC好搞野..
CHEM玩乒乓波...-V-
好耐都唔乾..=O=
LUNCH WITH冤家..很沉默的樣子..
不要緊呢..冤家你想搵人傾訴可以找我呀..-V-
我不介意你的沈默但我介意你有心事放係心入面唔講呀..
返番去上中化超唔舒服..
OH NO ED..行路似軟腳蟹...
放學一支箭衝返屋企訓覺..
灰呀..訓唔夠幾分鐘就咳醒左...=.='''
係咪應該要溫一下LCCI..唔係就瓜得..
我發覺我唔可以講得咁絕對..
原來感覺是會改變的...-O-
從前你很討厭的人也許會變為你有好感的人呢..
REALLY NOTHING IS IMPOSSIBLE..*V*
哈哈哈..我痴左張PERIODIC TABLE係房..XDDDD
我對CHEM依然都幾有興趣..*V*
收到封信叫我地去拿會考張CERT...=.='''
5E32..好耐無聽過呢個..哈