呼..做了一整天PA現在頭昏腦脹...
終於有時間打下日記...
昨天是很忙碌的一天..
中化幾正常..
但跟住要係驚恐中渡過幾分鐘UE堂..
因為好淆MR LEUNG會抽中我NUMBER..哈哈哈
跟住仲要COMPOSITION WOR..OH NO ED
堂半竟然KO唔哂..--#
弄得我要CHEM堂作埋篇文..
我仲要係坐第一排..
無聽到書...
有D罪惡感TIM.. =.=''
同冤家一齊真係狂撞見同一個人..
LUNCH要練集誦..
做最頂果粒紅燭會很OH NO..-O-
因為位置很突出..唉.../.\
要我很誇張的朗誦會好OMG..
我想返起小一的情形..哈哈
3堂PHY好灰暗..
QUIZ做完很頹廢..
成題唔識做..-3-
放學5E GATHERING..
見返5E時的同學仔感覺還是很親切..
老嚴返黎唔知點解我地班人狂狼叫..
全部人望住我地..XDD
班男仔唔知傾咩係度密密傾..
我地女仔玩TRUTH OR DARE..哈哈
七點幾走..天黑黑的樣子..-V-
我都係想聽日返崇拜同團契..=V=
(我爭扎緊溫LCCI定係返好..哈)
上星期唔舒服無返團契好唔習慣..
何況之後要EQ SCHOLAR D野想返崇拜更加無咩可能..Orz
要好好珍惜返崇拜的時間..*V*
還有..我決定下個星期就去圖書館借來看..-V-
我要找回我失去了一陣子的傻傻的勇氣..KAKAKA
無論我知道的答案是如何都不會改變到我已決定的答案了..
過了成兩三個月我先知道自己想點..哈哈
鬆哂..XD