Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天

 

與網路世界暫別了僅四五天..

感覺卻有像幾個月之久..

真的渡月如年..哈哈哈 *V*

打返呢幾日日記先..

------------------------------------------------------------------------------------------------

18-21/11/07

溫了很多天LCCI..

溫到頭昏腦脹..

我未試過連在學校也會爭取每一分每一秒去溫書..

溫到完全唔上網唔睇電視..

總之一返屋企就即刻溫..-O-''

成個禮拜之久呢..

YEAH..我終於第一次唔係三分鐘熱度啦..-V-

但始終因為溫書沒有時間去關心身邊人和事..

有些得失吧..

P.S. 我竟然因為溫LCCI第一次溫都唔溫就走去CHEM QUIZ../.\

       FAIL機會率很高..又計錯數..乘漏左個二呀..!!

------------------------------------------------------------------------------------------------

22/11/07

B DAY ON DAY B..-V-'''

哈哈..爛左..XD

在考之前的幾粒鐘KO哂成個SYLLABUS..

好感動..呵呵呵  

十七歲的生日在LCCI中渡過..真難忘..-3-

早上D堂渾渾噩噩中過了..

下午練埋集誦就早退..

集誦比賽要著校褸做紅火蟻..真開心..=.='''

OFFICE那位小姐很不情願的放了我走..XDDD

返屋企訓一陣跟住就出觀塘..

係觀塘站度落MTR..

但跟住唔知點去間學校..

結果都係要搭的士..

原來近到咩咁..

未跳錶已經到左..哈哈 *V*

間學校好隱蔽..(隱蔽學校!哈哈!!)

去考的大人佔大半數..-O-

份卷好OH NO呀..

第一題竟然係RATIO..

10分要STATE THE FORMULA../.\

龜速咁做都一個鐘到KO了四題..

CHECK了幾次卷就走人..呵呵

八點鐘出到黎仲有時間慶祝生日..*V*

 (家庭樂呀..不要想歪..-V-)

行返落APM..

原來APM開了間PUMA STORE..

幾時的事..!?

忍唔住要買下衫..-3-

其實我仲想買埋袋..=V=

不過近排出D袋唔令..-V-

正爆呀..平時成日揀PUMA D野都係得運動家馬拉松的一角仔..

原來平日行街的感覺好正..KAKA

想起第二日要返學我十點幾仲係度行街感覺好爽..呵

D聖誕裝飾好靚呀..

------------------------------------------------------------------------------------------------

23/11/07

考完LCCI鬆哂..=V=

朝早因為要就ASSEMBLY所以D堂對調..

第一二堂變了RSC同埋中化..

MS LEUNG今日無返所以我們多了一堂PS..

MS LEUNG好像是病了..

最近好多人都病了..(我都係岩岩好返..-O-)

大家要小心身體呀..

RSC堂聽到寶寶的見證我覺得很棒呢..

好勁呀..*V*

雖然很大部分都是第二次聽..

還是想繼續聽下去..哈

謝謝6B唱的生日歌..

我會珍惜在6B美好的時光..*V*

其實今個生日我有好多人想謝謝..

謝謝KAI的蛋糕和生日歌..

謝謝6B同學仔的生日歌..-V-

(雖然遲了一天..哈哈)

謝謝大家送的禮物..

謝謝很多人的CARD和信和SMS..

謝謝所有跟我說生日快樂的人..哈哈

不過還是欠了一點點呀..

欠了一句生日快樂../.\

好可憐呀!!

PS堂被集體欺凌..--#

俾四五個人禁住我隻手當畫板!!

畫生日蛋糕..=.='''

欺負壽星女實在太無人性啦..

求救無援..Orz

無同情心GA..!!

哼哼哼哼..

成朝就HEA HEA的過了..

LUNCH ON DUTY..KAKAKA..=V=

寓工作於娛樂..一生一大樂事..XD

PURE MATHS堂MS YEUNG講見證呀..呵呵呵

放學練舞../.\

用腦絕對簡單過手腳運動..我好肯定呢一點..!!

衰人陳恩駿呀!!唔叫你名唔得!! (改返岩你個名啦..XD)

無啦啦FING我一野搞到我嚇到魂飛魄散..哼哼哼

都是和彤彤跳最好..*V*

同冤家喪轉轉到暈咁滯..哈哈哈

明天又要早起身..OH NO ED..=.='''

成座山咁多的功課未做..Orz

打住咁多先啦..得閒再打..-V-''


刊登時間: 2007-11-23 08:59 PM     [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | ... | 416 | »