與網路世界暫別了僅四五天..
感覺卻有像幾個月之久..
真的渡月如年..哈哈哈 *V*
打返呢幾日日記先..
------------------------------------------------------------------------------------------------
18-21/11/07
溫了很多天LCCI..
溫到頭昏腦脹..
我未試過連在學校也會爭取每一分每一秒去溫書..
溫到完全唔上網唔睇電視..
總之一返屋企就即刻溫..-O-''
成個禮拜之久呢..
YEAH..我終於第一次唔係三分鐘熱度啦..-V-
但始終因為溫書沒有時間去關心身邊人和事..
有些得失吧..
P.S. 我竟然因為溫LCCI第一次溫都唔溫就走去CHEM QUIZ../.\
FAIL機會率很高..又計錯數..乘漏左個二呀..!!
------------------------------------------------------------------------------------------------
22/11/07
B DAY ON DAY B..-V-'''
哈哈..爛左..XD
在考之前的幾粒鐘KO哂成個SYLLABUS..
好感動..呵呵呵 
十七歲的生日在LCCI中渡過..真難忘..-3-
早上D堂渾渾噩噩中過了..
下午練埋集誦就早退..
集誦比賽要著校褸做紅火蟻..真開心..=.='''
OFFICE那位小姐很不情願的放了我走..XDDD
返屋企訓一陣跟住就出觀塘..
係觀塘站度落MTR..
但跟住唔知點去間學校..
結果都係要搭的士..
原來近到咩咁..
未跳錶已經到左..哈哈 *V*
間學校好隱蔽..(隱蔽學校!哈哈!!)
去考的大人佔大半數..-O-
份卷好OH NO呀..
第一題竟然係RATIO..
10分要STATE THE FORMULA../.\
龜速咁做都一個鐘到KO了四題..
CHECK了幾次卷就走人..呵呵
八點鐘出到黎仲有時間慶祝生日..*V*
(家庭樂呀..不要想歪..-V-)
行返落APM..
原來APM開了間PUMA STORE..
幾時的事..!?
忍唔住要買下衫..-3-
其實我仲想買埋袋..=V=
不過近排出D袋唔令..-V-
正爆呀..平時成日揀PUMA D野都係得運動家馬拉松的一角仔..
原來平日行街的感覺好正..KAKA
想起第二日要返學我十點幾仲係度行街感覺好爽..呵
D聖誕裝飾好靚呀..


------------------------------------------------------------------------------------------------
23/11/07
考完LCCI鬆哂..=V=
朝早因為要就ASSEMBLY所以D堂對調..
第一二堂變了RSC同埋中化..
MS LEUNG今日無返所以我們多了一堂PS..
MS LEUNG好像是病了..
最近好多人都病了..(我都係岩岩好返..-O-)
大家要小心身體呀..
RSC堂聽到寶寶的見證我覺得很棒呢..
好勁呀..*V*
雖然很大部分都是第二次聽..
還是想繼續聽下去..哈
謝謝6B唱的生日歌..
我會珍惜在6B美好的時光..*V*
其實今個生日我有好多人想謝謝..
謝謝KAI的蛋糕和生日歌..
謝謝6B同學仔的生日歌..-V-
(雖然遲了一天..哈哈)
謝謝大家送的禮物..
謝謝很多人的CARD和信和SMS..
謝謝所有跟我說生日快樂的人..哈哈
不過還是欠了一點點呀..
欠了一句生日快樂../.\
好可憐呀!!
PS堂被集體欺凌..--#
俾四五個人禁住我隻手當畫板!!
畫生日蛋糕..=.='''
欺負壽星女實在太無人性啦..
求救無援..Orz
無同情心GA..!!
哼哼哼哼..
成朝就HEA HEA的過了..
LUNCH ON DUTY..KAKAKA..=V=
寓工作於娛樂..一生一大樂事..XD
PURE MATHS堂MS YEUNG講見證呀..呵呵呵
放學練舞../.\
用腦絕對簡單過手腳運動..我好肯定呢一點..!!
衰人陳恩駿呀!!唔叫你名唔得!! (改返岩你個名啦..XD)
無啦啦FING我一野搞到我嚇到魂飛魄散..哼哼哼
都是和彤彤跳最好..*V*
同冤家喪轉轉到暈咁滯..哈哈哈
明天又要早起身..OH NO ED..=.='''
成座山咁多的功課未做..Orz
打住咁多先啦..得閒再打..-V-''