TERRY生日快樂呀..
希望你的生日願望成真啦..-V-''
遲了出門口../.\
眼見陳記學生們在前方奔跑..
我隻腳痛又行唔到快..唔好講話跑..=.=''
超痛苦咁急行返返學..
好在無遲到...-V-
中化堂專心左..XD
話都無咁快教完一課LU..
但D CONCEPT還是模糊不清..
要好好惡補一下..=.=
UE堂PRESENTATION..
揀正我最唔得閒果陣先PRESENT..
DOING HW嘛../.\
亂UP算數..繼續KO MY WORK..
CHEM自修俾我拿了來訓覺..
沒辦法..真的好眼訓..
SIGH =[
LUNCH CELL GROUP..
我竟然寫左中間樣動物係豬..
ADJ係笨的說..-(OO)-ZZZZZZ
哈哈哈 *V*
一定係唔準啦!! KAKA..
PHYSICS X3
DO EXPT之類..好快過了..
有D懷念之前個位TIM..XD
少人所以可以坐兩張椅..呵呵
條橋真係好脆弱..
風都吹得倒..=O=
為什麼不能主動一點..!?
我總是扮演著被動的角色../.\
I WANNA HV A BREAKTHROUGH..=V=