好支力呀../.\
不過都幾開心..哈
今日EQ SCHOLAR有活動@MUSIC SCH..
原來間MUSIC SCH係學校村..= =
去左咁多次都唔知..
我覺得我們真的有點頹呢..
RUNDOWN都是最後一刻才想出來..
最近要準備考試大家都沒有什麼心情去理這東西..唉唉
PROPOSAL都很敷衍..= =
但又真係幾難齊人傾GA WOR..
有兩個仲要唔係我地學校..-O-
好在遊戲FEEDBACK都幾好呀..
但我係咁俾曉霖串..
REALLY OH NO ED..
一個九歲串一個十七歲..
雖則九歲已經可以入大學的說..哈哈哈 -3-
不過被串也是自願性質的..HEHE
平時我唔駁嘴才怪呢..
整相架的時候我已經有點唔識點應她..= =
始終安慰人一定唔係我強項..
我可以做的只有令她覺得多一個姐姐疼愛她吧..
俾人串兩句有咩所謂呢..
看見她寫的新年願望覺得很慚愧..
她竟然寫的都是祝福別人的願望..
她令我覺得自己很自私../.\
完左SCHOLAR邊D東東已經六點多..
還在鑽石山的說..= =
所以都是沒有回團契..唉唉
好想返但回到屯門都好夜LU../.\
要買SUIT煩到嘔..= =
好成熟呢..
又要搵日出去試衫..Orz
隻腳紅腫了成舊野..痛死我..= =
這個假期真的可以不用溫書了..哈..哈..哈 -3-
不過反正我而家超有HOLIDAY MOOD唔想溫書的說..呵