難得星期六都要好似平時返學咁GE時間起身..Orz
本身話九點鐘係火車站等但係我八點九個字都到左..= =
都係架亡命小巴啦..
上完龍門居個站已經FULL哂..
直飛落上水..所以三個字就到左..-O-'''
好彩PETER仲早過我..哈哈
見到有人打劫..呆左../.\
去到聽個無咩內容的ADMISSION TALK..
仲有拿了一大堆上次都拿過的資料..= =
愈聽愈眼訓..
哈哈..跟住同LYDIA去聽MEDI個TALK..
本身我地兩個KAI緊..
但一入門口見到個PROFESSOR望住我地..--#
見到樂生..肯定係俾LYDIA嚇呆左啦..
唔關我事..哈哈哈 *V*
順手睇埋IFAA同埋ACCOUNTANCY..
就快要報但我仲未諗好..唉唉
本身諗住行去搵返阿燕佢地但點知俾個女人問我地係咪基督徒WOR..= =
仲要她是識得講廣東話又要講普通話黎FLICK我地..
本聖經同我地睇開果本D內容唔一樣GA..
其實我地應該係碰到異端..哈哈
哂我地時間..Orz
落車撞到個頭..痛痛痛痛痛!!!
痛到唔駛考試..*V*
我十四號就自動好返GA啦..呵呵呵
返到崇拜..WAKAKA *V*
好少返崇拜..
雖然已經俾朝早D野搞到好累..
但努力想專心聽下道..-V-'''
愈來愈覺得我不是一個稱職的基督徒../.\
我應該也是聽不見的人吧..
明明知道但好多時候都不會去做..
那跟完全不知道又有什麼分別呢..!?
選家歌..一入門口被鍾曉輝嚇親..
所以行左主愛永難忘果邊..哈哈哈
其實我想揀我們成為一家人多D BOR..-V-''''
不過NEVER MIND啦..主愛永難忘都幾好聽..
玩遊戲..好玩呀..=V=''
跟住落去籃球場開組..
很凍..= =
唉唉..最近返團契的時候都已經忙了很久..
所以到分享的時候已經無咩精神../.\
好想真的找一個星期六完完全全係奉獻給教會生活..