HAPPY NEW YEAR..=V='''
新一年象徵上應該新的開始吧..哈哈
我要新年快樂學業進步龍馬精神身體健康恭喜發財..=]
傻左TIM..哈..唔駛理我..
琴晚返到屋企都成點..
所以又三點先訓..-3-
今朝唔駛叫都起到身..
因為樓下搞唔知咩嘉年華..= =
好早就「試MIC試MIC...」
無奈中../.\
又一天沒有溫書..OMG
出去G2000買SUIT..
試左成個鐘都有..--#
本身諗住買褲的說..
但是可悲的是無條夠長..
擺明身高歧視..
算..我買裙..
著起真係超級大個..
好老呀..救命..
回到家散左..= =
依排成日拿住部DC周圍影..哈哈 *V*
遲D UPLOAD下D相先..
這次EXAM仲死過FORM5個MOCK..= =