有點睏呀..
雖然已經有十小時的睡眠時間的說..=V='''
十點幾就食飯真係好快會肚餓..T0T
第一次去UST呀..哈哈哈 *V*
行到市中心已經熱到傻左..= =
今日唔知咩事..係咁見到熟人..哈
上到車先發覺我無帶耳筒呢..
傷心中../.\
THZ阿燕借一邊耳筒我聽..哈哈
搭車無歌聽我真係會瓜..XD
甚少聽EASON D歌..幾好聽..-3-
ROADSHOW有RAINIE..呵
我要投訴呀..搭去UST原來要咁耐..T0T
如果真係入左唔住HALL咪暈俾你睇..= =
天未光就起身返學都得..哈
去到都遲到不過無咩所謂..
又是無聊TALK一大堆..唉
睇哂都淨係對MBMS有興趣..KA
個PROFESSOR已經認得我地..= =
OH NO ED..
到時INTERVIEW就樣衰..
UST果然SELLING PT係風景優美..-3-
渾噩左半日都唔知睇過D咩..
我淨係知道D香蕉熱香餅幾好味..XDD
係度TEA幾舒服..
令我對UST印象分大增..
原來PETER D GAG好有質素GA..=V=
今日廖媽媽話銀包喊緊..
跟住PETER話咁咪好多水LOR..哈哈哈
唔錯WOR..笑得出笑得出..*V*
我欣賞你..哈
戴膠框眼鏡去INTERVIEW真係無咁好咩..!?
返到屯門都七點幾..
無得返教會..SIGH..
食飯排隊排到腳軟..= =
買左袋LU..有點肉痛..T0T
YEAH..咁INTERVIEW D野就買齊哂啦..=V=
又少樣野煩..XD
睇中左個銀包..但無錢../.\
好窮呀呀呀呀呀呀呀..!!!
TMR一日要KO PURE MATHS六課..!!!!
加油加油加油加油..!!!
努力努力努力努力..!! 
我要發奮埋最後一日..呵呵呵..!!