Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天

 

有點睏呀..

雖然已經有十小時的睡眠時間的說..=V='''

十點幾就食飯真係好快會肚餓..T0T

第一次去UST呀..哈哈哈 *V*

行到市中心已經熱到傻左..= =

今日唔知咩事..係咁見到熟人..哈

上到車先發覺我無帶耳筒呢..

傷心中../.\

THZ阿燕借一邊耳筒我聽..哈哈

搭車無歌聽我真係會瓜..XD

甚少聽EASON D歌..幾好聽..-3-

ROADSHOW有RAINIE..呵

我要投訴呀..搭去UST原來要咁耐..T0T

如果真係入左唔住HALL咪暈俾你睇..= =

天未光就起身返學都得..哈

去到都遲到不過無咩所謂..

又是無聊TALK一大堆..唉

睇哂都淨係對MBMS有興趣..KA

個PROFESSOR已經認得我地..= =

OH NO ED..

到時INTERVIEW就樣衰..

UST果然SELLING PT係風景優美..-3-

渾噩左半日都唔知睇過D咩..

我淨係知道D香蕉熱香餅幾好味..XDD

係度TEA幾舒服..

令我對UST印象分大增..

原來PETER D GAG好有質素GA..=V=

今日廖媽媽話銀包喊緊..

跟住PETER話咁咪好多水LOR..哈哈哈

唔錯WOR..笑得出笑得出..*V*

我欣賞你..哈

戴膠框眼鏡去INTERVIEW真係無咁好咩..!?

返到屯門都七點幾..

無得返教會..SIGH..

食飯排隊排到腳軟..= =

買左袋LU..有點肉痛..T0T

YEAH..咁INTERVIEW D野就買齊哂啦..=V=

又少樣野煩..XD

睇中左個銀包..但無錢../.\

好窮呀呀呀呀呀呀呀..!!!

TMR一日要KO PURE MATHS六課..!!!!

加油加油加油加油..!!!

努力努力努力努力..!!

我要發奮埋最後一日..呵呵呵..!!


刊登時間: 2008-01-12 11:55 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 416 | »