星期五啦..*V*
好眼訓好眼訓好眼訓呀.. /.\
又落雨又大風又凍..
令到行返學舉步維艱..= =
真可憐.. T0T
CHEM超專心咁上堂..
好難得呀.. -V-
所以OK入腦..呵呵
但到左PHYSICS就無咩心機上堂...
學D東東好虛無飄渺..= =
或者根本PHYSICS就是抽象的一科..唉
所以唔岩我..哈哈
PMATHS OK啦..= =
LUNCH LIB開會..
可以睇MY SISTER'S KEEPER..=V=
UE DEBATE好正呀..哈
放學搵MRS JENKINS..= =''
係咁俾佢窒我..OH NO ED
整燈籠原來OK簡單..
不過我個製成品似乎有D失敗..
唔識寫CV呀..
怎麼辦..!? /.\
星期五OF COZ會睇劇..呵
睇左鬥牛要不要同惡吻2..KAKA
惡吻真係做到湘琴好白痴呢..
始終都覺得鬥牛要不要好好睇...呵 =]