又要返學../.\
琴晚十一點幾就訓o左啦,好耐冇試過咁早啦..*V*
所以今日都幾精神,冇咩點釣魚,呵
仲早o左出門口o忝,可以慢慢行..
早睡早起精神好真的唔錯,哈哈
最衰係隻腳仲係痛..>0<
我好失敗..T0T
我琴日下午果陣明明仲記得有CHEM QUIZ..
但係到夜晚已經完全冇o左回事..
返到去,見到個個拎住本CHEM書..
我突然之間醒返起,要CHEM QUIZ喎..
仲要無啦啦有人提起要出ESSAY..
所以勁急咁睇o左CATALYST同HABER PROCESS..
第一題就殺出一條ESSAY..
用盡我平生所學的CHEM吹o左篇ESSAY出o黎..
真係唔知一半分都拿唔拿到..--#
後面條數仲白痴喎..
我明明寫o岩o左條式,但計極都計唔到個答案..
份CHEM QUIZ合格都偷笑..
最好低分過寶寶就有壽司食啦,呵
寶寶你要高分D呀..-V-''
PHYSICS又調位..
調o黎調去咪又係上堂..= =''
好o野,今堂PHYSICS好似明明o地,呵
PMATHS我又差唔多訓著o左..
都OK o既..
我點都鍾意學ABSOLUTE VALUE多過POLYNOMIAL..
順手趕埋份HW..-V-''
爛哂尾呀篇文..
LUNCH同JOYCE彭春權出去食..
事緣係彭春權要請JOYCE食飯報恩喎,哈
無理由o架喎..
大家同窗咁多載,請埋我都要啦,哈哈
終於解答o左我星期六到而家的疑團..
真係失望啦,仲諗住係咩咩咩o架嘛..XD
有椰汁西米糕食我就好滿足,呵
UE堂例牌都是HEA..= =''
同阿燕展開o左呢個小天使大調查,到底係邊個呢..!?
真係估佢唔到喎,咁神秘o既,但愈係神秘我愈係想知喎..
聽鍾曉輝介紹o左兩套日劇,搞到我而家都心思思想睇下o忝..
但我而家已經同時追緊三套劇集..
再追多兩套我唔駛訓覺..>3<
差D唔記得o左今個星期開始要EQ../.\
話時話,我好似好耐冇打過俾曉琳啦..><''
搞完一大輪INTERVIEW D o野之後,冇咩MOOD+動力想溫書..
只係想煲劇..*V*