我現在o係學校..*V*
好悶呀..>0<
隻腳愈o黎愈痛啦,個傷口俾我愈整愈大,白痴..--#
今天心情好多了..
不過這也是,我唔開心都唔會超過一日..=]
所以索性LOCK o左琴日篇o野算啦..
廢事再提啦..-V-''
今朝PMATHS我好專心咁聽o左兩堂書呀..
連我自己都覺得超級神奇呀..XD
可能頭兩堂零舍精神o卦..
PHYSICS份QUIZ就OH NO啦../.\
真係肥o左..>0<
下次要努力D先,哈..
CHEM QUIZ! >3<
好過份呀,冇可能咁o架o喎肯定係改錯卷..= =''
肯定係加多o左三分俾我,我餐壽司呀..T0T
LUNCH同兩個VIVIAN出去食..
我都知魚蛋你好鍾意同我食飯o架啦,哈哈
冇ON DUTY o忝..>3<
返到o黎中化,奮鬥五粒星o既SUDOKU..
對o左兩堂都係填o左十個數字../.\
好眼訓呀,唔想ON DUTY..
好想返屋企大訓一覺..
原來FORM7的MOCK EXAM是這麼漫長..
FORM7的同學們繼續加油呀..=V=''
隔日考都不錯呀..>3<
咁快就考A-LEVEL o既..
琴日無聊的用手機亂拍..
說起來我也蠻喜歡這個(蜜柑!?)鎖匙扣..
屋企鎖匙扣係有好多,但呢個係同曉琳揀新年禮物果陣一齊揀的,哈
呼,o岩o岩返到屋企..
冇咩特別o野想做所以又上o黎打o下BLOG先..XD
o岩o岩ON DUTY果陣幫YASMINE打份閱讀報告落腦..
令到我記返起一件事..
考CE之前,即係STUDY LEAVE果排,我都有諗過自己將來想做D咩o野..
當時我諗都冇諗過當醫生/藥劑師/會計師..
我記得我想做o既係..
文員,呵..-V-''
唔駛點用腦淨係做下文書處理就OKAY..
雖然我打字都唔算快,但做普通文員仔都OKAY o卦..
始終,我都係覺得簡單的生活最o岩我..
拿住張LCCI CERT都應該可以搵到份會計文員工,哈哈
到而家都可以咁講o既,點講我都肯定唔係一個AGGRESSIVE的人..=V=
但後尾想做醫生,部分原因係我靈命興起o左D..*V*
所以我想在未來的職業裡可以事奉就好啦,哈哈
所以就想讀MEDI了..
雖然而家入唔入到都係未知之數,但都不管了..>3<
今日中化有講過o下事業同家庭(婚姻!?)..(類似啦,我都唔係好記得..)
上次記得係教會OFFICE寶寶和JOYCE也問了類似的東西..
我是毫不猶豫就答了事業了..
最少我而家是這樣想吧..
我不喜歡待在家中煮飯呀,TERRIBLE..>3<
若真的不能兼顧唯有放棄愛情了..
仲有,婚姻是不是必要的呢..
我不太喜歡被婚姻約束住喎..
如果係真是喜歡的駛咩靠一紙婚書,如果是不喜歡的靠一紙婚書來維繫又有咩意思..
每次當我這樣說的時候,大部分人都會說當長大了心境也會不同了..
也許吧,冇人可以預計將來發生o既事的..
總之,我只是想做我自己想做的事而已..-V-''
典型人馬座,哈哈 *V*
打o左一大堆o野,亂七八糟的思路,謝謝收看..=]
努力煲歌去也..XD