Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天

 

我現在o係學校..*V*

好悶呀..>0<

隻腳愈o黎愈痛啦,個傷口俾我愈整愈大,白痴..--#

今天心情好多了..

不過這也是,我唔開心都唔會超過一日..=]

所以索性LOCK o左琴日篇o野算啦..

廢事再提啦..-V-''

今朝PMATHS我好專心咁聽o左兩堂書呀..

連我自己都覺得超級神奇呀..XD

可能頭兩堂零舍精神o卦..

PHYSICS份QUIZ就OH NO啦../.\

真係肥o左..>0<

下次要努力D先,哈..

CHEM QUIZ! >3<

好過份呀,冇可能咁o架o喎肯定係改錯卷..= =''

肯定係加多o左三分俾我,我餐壽司呀..T0T

LUNCH同兩個VIVIAN出去食..

我都知魚蛋你好鍾意同我食飯o架啦,哈哈

冇ON DUTY o忝..>3<

返到o黎中化,奮鬥五粒星o既SUDOKU..

對o左兩堂都係填o左十個數字../.\

好眼訓呀,唔想ON DUTY..

好想返屋企大訓一覺..

原來FORM7的MOCK EXAM是這麼漫長..

FORM7的同學們繼續加油呀..=V=''

隔日考都不錯呀..>3<

咁快就考A-LEVEL o既..

 

琴日無聊的用手機亂拍..

說起來我也蠻喜歡這個(蜜柑!?)鎖匙扣..

屋企鎖匙扣係有好多,但呢個係同曉琳揀新年禮物果陣一齊揀的,哈

 

呼,o岩o岩返到屋企..

冇咩特別o野想做所以又上o黎打o下BLOG先..XD

o岩o岩ON DUTY果陣幫YASMINE打份閱讀報告落腦..

令到我記返起一件事..

考CE之前,即係STUDY LEAVE果排,我都有諗過自己將來想做D咩o野..

當時我諗都冇諗過當醫生/藥劑師/會計師..

我記得我想做o既係..

文員,呵..-V-''

唔駛點用腦淨係做下文書處理就OKAY..

雖然我打字都唔算快,但做普通文員仔都OKAY o卦..

始終,我都係覺得簡單的生活最o岩我..

拿住張LCCI CERT都應該可以搵到份會計文員工,哈哈

到而家都可以咁講o既,點講我都肯定唔係一個AGGRESSIVE的人..=V=

但後尾想做醫生,部分原因係我靈命興起o左D..*V*

所以我想在未來的職業裡可以事奉就好啦,哈哈

所以就想讀MEDI了..

雖然而家入唔入到都係未知之數,但都不管了..>3<

今日中化有講過o下事業同家庭(婚姻!?)..(類似啦,我都唔係好記得..)

上次記得係教會OFFICE寶寶和JOYCE也問了類似的東西..

我是毫不猶豫就答了事業了..

最少我而家是這樣想吧..

我不喜歡待在家中煮飯呀,TERRIBLE..>3<

若真的不能兼顧唯有放棄愛情了..

仲有,婚姻是不是必要的呢..

我不太喜歡被婚姻約束住喎..

如果係真是喜歡的駛咩靠一紙婚書,如果是不喜歡的靠一紙婚書來維繫又有咩意思..

每次當我這樣說的時候,大部分人都會說當長大了心境也會不同了..

也許吧,冇人可以預計將來發生o既事的..

總之,我只是想做我自己想做的事而已..-V-''

典型人馬座,哈哈 *V*

打o左一大堆o野,亂七八糟的思路,謝謝收看..=]

努力煲歌去也..XD


刊登時間: 2008-03-05 05:10 PM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 416 | »