腳痛腳痛腳痛..= =''
到底幾時先好返呀..!? >0<
都成兩個禮拜,Orz
和魚蛋同病相憐呀../.\
不過一個左一個右喎,哈
快D好返,我仲要跑返學..*V*
魚蛋都要快D好返,呵
同埋呢排好多人感冒呢,大家都要小心身體呀..
感冒的就快點好返吧..-V-''
DAY C早會又是MRS JENKINS..
LYDIA一門三傑..XD
I WANT TO BE A DOCTOR1,2,3,哈哈哈
唔夠十八度但係太陽下暴曬只能說好熱..--#
好眼訓呀..><''
我都唔係好記得上堂做過D咩o野,算啦..= =''
魚蛋你陷我於不義呀,我冇咩興趣俾人分屍,哈
我發覺我已經在呢個赤貧邊緣,好彩聽日已經係星期五..
好恐怖呀,香香王子o既威力勁到一入圖書館就閒到他那香氣..>0<
真係未見其人先聞其香氣,哈
PHYSICS LAB又調位啦..
今次好搞笑,身高跟位置前後正好成反比..
放學去o左EQ果邊功輔..
原來,而家D常識真係通通都識..
點解我記得呢堆o野係中學先至學o既..!?
定係我小學學完已經忘記得一乾二淨呢..!?
哈哈哈,真係無從稽考喎..
我用計數機CHECK數都不為過姐..
想當年我小學做功課都會用計數機的啦..
雖然D老師強烈RECOMMEND我o地筆算..=]
我今日竟然講o左句「抄功課係唔o岩o架..」
我都唔係好信自己會咁講喎,好正義呀,突然之間..>3<
PETER o既超級無敵TABLE好勁,哈
PETER你冇可能要諗自己叫咩名喎..--''
我要玻璃屋..-V-''
呢兩日好有興致拿部DC出o黎周圍影..
其實可能睇落好無聊o既景物,只要拍攝者心情唔同影出o黎張相真係會唔同o架..
最少自己睇返係o架..XD
PM&CHEM QUIZ..*V*
瓜得..>3<