好期待放復活假../.\
很討厭,有咩可能隻腳咁耐都未好返..>0<
PHYSICS冇咩心機..
我仲停留係呢個ELECTROSTATICS的階段..--''
要加把勁溫哂三課先得,哈哈
我唔要再FAIL呀..>3<
CHEM EXPT..
好頹,拎個pH METER都拎到手軟都未做完../.\
余SIR發火好得人驚..>0<
LUNCH餓到痴o左線..
沙聲的魚蛋..-V-''
返到o黎先知原來今日放學要EQ..
無理由要英文班o架喎..
流感高峰期的說..
放學極速開o左LIB個會..
辛苦哂..*V*
去到英文班好OH NO..
班細路好唔聽話..--#
真係火都o黎..= =''
LYDIA勁呀,哈哈哈
搭車見到姜怡..
好耐冇見啦,哈,謝謝呀..=]
又玩FACEBOOK,玩到厭厭o地o忝..XD