腳痛有腳痛的好..-V-''
因為早o左出門口所以可以悠閒的行返學校,呵呵呵
唔知點解今日好眼訓..
成日都想訓覺咁o既..
我放棄o左估邊個係小天使啦..
咁難估,又好似FAKE又好似真..= =''
謝了小天使(真/FAKE?)的檸檬茶,哈
知道我鍾意飲有前途..*V*
CELL GROUP不太多人..
不過少人也有少人的好..
MELANIE努力呀..
唔係好記得朝早做過D咩,算..>3<
我淨係記得阿燕哼返她阿妹唱的「你」(惡作劇2吻首插曲)..
超搞笑,好似義勇軍進行曲咁有節奏感呀簡直..
明明「你」好好聽o架..
冇理由搞到咁搞笑,哈哈哈
MR MORRIS原來是這樣走了..
我想知什麼叫LIBRARY的版本..XD
放學諗住拿眼鏡o忝..
點知又話八點鐘先有得拿..
玩o野呀../.\
又要我去多轉..--'''
一百度近視其實都差幾遠..
而家真係唔多睇到黑板..>0<
又行返番學校整EQ D東東..
魚(橫)+蛋(直)-->魚蛋
哈哈哈,好低能..*V*
聽日有信啦,好驚呀../.\
終於打o左俾曉霖啦..
她同我一樣唔鍾意煲電話粥,真好,呵