星期日永遠都是功課天..
我奮鬥了一整天也是CHEM LAB REPORT加埋中化功課,哈哈..
而家開始冇得係電腦煲劇啦../.\
唔開心呀,最大興趣o黎o架嘛..
事緣是我近視太深所以被人禁我係電腦度煲劇..
而家想睇劇就要搞一大輪..
要將個RMVB檔轉返做MPEG再放返落手指再放係DVD機度睇..
點呀,咁麻煩,無咩心機想睇..= =''
可能從此以後我會修心養性玩少點電腦睇少點劇..>3<
今日突然聽多好多首兒歌,哈哈哈
看來我聽日要拋低LYDIA同埋PETER一日咁多多LU,呵
其實我鍾意幫SENIOR多D姐..
不過聽日例外..XD
今日打爛o左隻杯..
睇住隻杯跌o左落地再變作碎片個心好唔舒服..
想救果陣已經太遲了../.\
熟悉的東西可以係你預計唔到o既時間就變了形..
這種感覺好可怕..
有時候愈是喜歡愈是著緊的東西愈是害怕失去..
我愈是介懷,即使是小事都好..