終於都放假啦,呵呵呵 >3<
今朝返o左一個鐘復活節崇拜..
而家覺得幾好,朝早有唱詩的時間..
好耐無唱詩o忝..-V-''
LIB開會,點解有咁多早會../.\
LIB P都唔係好HEA姐,呢排我先發覺原來幾多o野做喎..
MS WONG唔好太操勞啦,哈哈 *V*
本身諗住之後同阿燕二人世界去碌LING..
不過原來JOYCE佢o地又係今日去喎..
所以就變o左成大班人去碌啦,哈哈哈
其實係我阿燕JOYCE舒媚雅婷阿朱趙公廖媽媽..-V-''
有KAI子組FEEL..XD
好KAI呀,亂o黎o架..
過份呢,趙公&阿朱vs我同阿燕..
結果就是我同阿燕要請食飯,哈哈
趙公都屈機o既..
冇理由咁高分o架喎..
其實我到而家都唔係好識點碌,碌o左出去就會OKAY啦,呵
我最勁果次都係碌到百幾分,哈哈 *V*
雅婷好變態呀../.\
嚇到我驚..>0<
MACBOOK AIR真係好靚呀..>3<
不過D FUNCTION真係一般..
都要二萬幾,哈
跟住同o左阿燕去圖書館..
有唐山大地震呀,好感動呀..T0T
奸鬼廖媽媽唔o黎真係哂,哈
竟然我專登去圖書館搵唔到絕代雙驕,無理由咁對我o架喎..--''
我唔會死心o架,呢個假期要睇完絕代雙驕先,呵
魚蛋呀魚蛋你快D好返啦..
把聲唔好咁磁性啦..
好返之後一齊去食雪糕呀..=]
感覺上而家仲好早,但又好似過o左好耐咁..>3<
可能早起身的關係,哈哈哈
終於有得睇愛誘罪啦,呵呵呵呵
愈o黎愈鍾意MSN o忝,哈