我是一個不夠堅強的人..
今早一起身仍然感到好唔開心../.\
心情唔好所以真係唔想返學..
所以就索性唔返..
但我又唔想MIZ o左堂CHEM..
結果都係返o左..
對不起,讓大家擔心了..
雖然我裝作若無其事..
但當MS LEUNG走o黎同我傾果陣..
我又忍唔住喊o左出o黎..
我真係覺得自己好眼淺,好唔堅強..
可能一直以o黎我都冇咩點唔開心過,樂觀得太驚人..
所以琴日喊o左咁耐都嚇親我屋企人..
只可以怪我一直EQ都太高,呵
但今次唔開心o左超過一日,都算破o左紀錄..
同MS LEUNG傾完之後返到班房真係嚇o左一跳..
成個黑板都係字..
搞到我又喊多次../.\
真係超醜怪,但呢個係感動到喊,哈哈
謝謝你們呀..>3<
今次真係覺得好開心..
因為雖然MEDI係WAITING LIST o左..
但見到有咁多人關心自己真係好感動..
原來身邊真係有好多小天使o架..
真係好多謝好多謝你們..=]
不過其實我而家真係仲諗緊考唔考A-LEVEL..
3A真係幾大挑戰,尤其我PHYSICS真係唔好..
再諗o下吧..-V-''
原來唔開心的感覺真係會EXPONENTIAL DECAY o架,呵
我要學著堅強一點..
不要大家再擔心了..
若果我不能活得好好的,就不能祝福別人..
好多謝你o地呀..
