Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2008 年 3 月 10 日  星期一   晴天

 

又到星期一..

一到星期一熊貓眼袋又出返o黎../.\

可能是下學期三次遲到紀錄的陰影..

所以我今朝做o野超級快..>3<

早o左足足五分鐘返到學校呀,呵

突然覺得自己好叻,哈哈哈哈

咦,小天使終於出現o左啦喎..

不過得兩個可能性,一是熟我二是有睇我BLOG,哈

我真係唔認得D字喎,點解好似其他人話好易認..!?

我開頭真係覺得似阿燕D字,但我而家好似覺得似另一個人D字喎..

算啦,月尾都開估啦..

中化QUIZ呀..--#

唔識做喎,D文言文都唔知講咩o既..

俾MS LEUNG收左份PHYSICS功課o忝..

她似乎以為JOHN CHAN在抄功課..

係唔係都無咩所謂..

反正唔識做都用原子筆寫返SOLUTION o架啦,有咩分別..

UE堂MR YK LEUNG不在..>3<

我見到挪亞方狗..-V-''

笑死我,哈哈

PMATHS派返份QUIZ..

合格都唔錯啦..=]

真係要搵次QUIZ認真D溫o下先,呢排愈搞愈頹..

做咩事呢個星期好似好多o野做咁o既..!?

PE TENNIS..

腳痛,著波鞋仲痛.. = =''

求其考完就算..

OH NOOOO,我唔要游水..

我天生畏水喎..

我唔要唔要唔要唔要唔要唔要游水呀../.\

我唔驚乾水..-V-''

跟MISS的的返學校,幾好,唔駛行,呵

點知返到去好早,食埋椰汁西米糕再搭車過去都係我最早..

過到去EQ CENTER簡直就係一額冷汗..

因為4個人得我一個人到o左..

SHIRLEY就叫我自己一個人KO SENIOR AND JUNIOR..

玩o野呀,個AGE RANGE咁大點MIX埋一齊玩..= =''

好彩及時魚蛋同PETER出現o左..>0<

所以就同魚蛋同埋幾個小朋友過o左去玻璃屋..-V-''

OLD MACDONALD HAS A FARM..--''

我鍾意個動畫..

原來,同細細個o既小朋友相處真係要好有耐性..

根本唔會坐得定..= =''

果然,我由始至終都覺得小朋友是只宜遠觀,不宜近望..>0<

我要教SENIOR呀../.\

教完英文班之後已經餓到暈..

好在有馬仔(HORSES..-V-'')..

好似變o左傾o野好似係大食會咁,哈

似乎大家很喜歡BUNNIES..>3<

返到屋企七點幾..>0<

無理由等一班車等咁耐o架喎..

夜晚返o黎無啦啦LOGIN QOOZA果陣..

佢話我PW唔o岩喎..

打o左十幾次都唔o岩喎,我又無開CAPS LOCK..

好驚呀,唔知咩事..

又唔知係咪有人改o左我PW喎..

嚇到我即刻改哂全部PW..

皆因我MSN,QOOZA是同一PW..

如果知道o左QOOZA又會知MSN喎..

我記得之前已經試過俾人用我EMAIL o黎SD情信..--''

好有陰影,唔好o黎多次..

咪亂o黎../.\

如果有收到我SD的奇怪MSG就IGNORE IT吧..

不過而家應該唔會o卦,改哂啦都..


刊登時間: 2008-03-10 09:56 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 416 | »