又到星期一..
一到星期一熊貓眼袋又出返o黎../.\
可能是下學期三次遲到紀錄的陰影..
所以我今朝做o野超級快..>3<
早o左足足五分鐘返到學校呀,呵
突然覺得自己好叻,哈哈哈哈
咦,小天使終於出現o左啦喎..
不過得兩個可能性,一是熟我二是有睇我BLOG,哈
我真係唔認得D字喎,點解好似其他人話好易認..!?
我開頭真係覺得似阿燕D字,但我而家好似覺得似另一個人D字喎..
算啦,月尾都開估啦..
中化QUIZ呀..--#
唔識做喎,D文言文都唔知講咩o既..
俾MS LEUNG收左份PHYSICS功課o忝..
她似乎以為JOHN CHAN在抄功課..
係唔係都無咩所謂..
反正唔識做都用原子筆寫返SOLUTION o架啦,有咩分別..
UE堂MR YK LEUNG不在..>3<
我見到挪亞方狗..-V-''
笑死我,哈哈
PMATHS派返份QUIZ..
合格都唔錯啦..=]
真係要搵次QUIZ認真D溫o下先,呢排愈搞愈頹..
做咩事呢個星期好似好多o野做咁o既..!?
PE TENNIS..
腳痛,著波鞋仲痛.. = =''
求其考完就算..
OH NOOOO,我唔要游水..
我天生畏水喎..
我唔要唔要唔要唔要唔要唔要游水呀../.\
我唔驚乾水..-V-''
跟MISS的的返學校,幾好,唔駛行,呵
點知返到去好早,食埋椰汁西米糕再搭車過去都係我最早..
過到去EQ CENTER簡直就係一額冷汗..
因為4個人得我一個人到o左..
SHIRLEY就叫我自己一個人KO SENIOR AND JUNIOR..
玩o野呀,個AGE RANGE咁大點MIX埋一齊玩..= =''
好彩及時魚蛋同PETER出現o左..>0<
所以就同魚蛋同埋幾個小朋友過o左去玻璃屋..-V-''
OLD MACDONALD HAS A FARM..--''
我鍾意個動畫..
原來,同細細個o既小朋友相處真係要好有耐性..
根本唔會坐得定..= =''
果然,我由始至終都覺得小朋友是只宜遠觀,不宜近望..>0<
我要教SENIOR呀../.\
教完英文班之後已經餓到暈..
好在有馬仔(HORSES..-V-'')..
好似變o左傾o野好似係大食會咁,哈
似乎大家很喜歡BUNNIES..>3<
返到屋企七點幾..>0<
無理由等一班車等咁耐o架喎..
夜晚返o黎無啦啦LOGIN QOOZA果陣..
佢話我PW唔o岩喎..
打o左十幾次都唔o岩喎,我又無開CAPS LOCK..
好驚呀,唔知咩事..
又唔知係咪有人改o左我PW喎..
嚇到我即刻改哂全部PW..
皆因我MSN,QOOZA是同一PW..
如果知道o左QOOZA又會知MSN喎..
我記得之前已經試過俾人用我EMAIL o黎SD情信..--''
好有陰影,唔好o黎多次..
咪亂o黎../.\
如果有收到我SD的奇怪MSG就IGNORE IT吧..
不過而家應該唔會o卦,改哂啦都..