好滿足呀,難得今日可以有十二個鐘訓覺..-V-''
呵呵呵呵呵,還返哂D睡眠債..XD
今日成個友愛堂都去o左塘宣..
唱詩果陣好搞笑..*V*
遊戲冇咩感覺喎..
見證個男仔超搞笑,又普通話又英文..
其實我聽唔明D普通話..=]
後尾講忘記背後努力面前,向住一個目標去努力果陣..
我係諗返起係MEICY果八頁紀念紙寫我o既理想果堆o野..
過了幾個月我就把我當初的理想忘得一乾二淨..
內心真係覺得好慚愧..
其實我都想去短宣..
不過我唔想因為呢樣o野而同屋企人爭辯..
反而失o左見證啦..
等我出o黎做o野先實行都未遲..
係塘宣出返o黎果陣已經五點四..
好彩LYDIA同PETER決定o左用電話傾星期一D o野算..>3<
唔係我會好內疚..
我淨係知我出o黎果陣勁肚餓,又無o野食喎../.\
返到屯門即刻去TEA先..-V-''
無返到團契,去o左配眼鏡..
揀都揀o左N咁耐..
嘩,近視深o左勁多..
左眼深o左一百二十五度,右眼深o左七十五度..--#
個視光師好低能..
係咁問我紅色定綠色上面D數字清楚D..>0<
跟住我答o左N咁多次都係話差唔多喎,哈
其實真係兩邊差唔多..
佢超無奈..-V-''
我就話我冇RED-GREEN COLOUR BLINDNESS喎..
(唔係想知關唔關色盲事其實點解要同同一隻眼睇一邊紅色一邊綠色..
其實我驗o左咁多次眼都唔知點解..>3<)
跟住佢就話驗色盲唔係咁驗o架,等我話你知啦..
跟住就拿o左成本o野o黎驗..>0<
叫我話佢知睇到D咩..
後面果D圖根本就咩都睇唔到..
跟住佢問我係咩o黎,我咪答一堆o野o黎o架LOR..
佢就話咁就o岩啦,就係一堆o野o黎o架啦..= =''
結果佢就話:「你冇色盲,色弱都冇喎,哈..」
搞o左三個字話我聽冇..
好,唔該哂..= =''
係咪搞GAG o架..!?
總之配眼鏡就配o左超級耐..--#
仲要俾人話埋我坐姿唔正確,寫字打斜o黎寫一大堆o野..>0<
仲有,玩半個鐘頭電腦要抖o下..
跟住我就答話半日就會抖o下o既..
會抖o下真係一個奇蹟..
其實我都覺得我近視太深..
係時候改下坐姿再加埋唔好對咁耐電腦啦../.\
我唔要過千度近視呀..>0<
個鏡片會厚到痴線,OH NO ED..
係時候努力讀書啦,我都頹o左相當之耐..-V-''
ADD OIL,遠離電腦..*V*