又放假啦,呵呵呵呵
如果聽朝唔駛特登返學校一個鐘就更加完美啦..-V-''
今日講o左邊個係班入面個小天使啦..
我想玩多陣o架嘛,哈哈
因為做匿名小天使真係幾好玩..XD
原來我個小天使係智者..
不過睇張CARD都估到..
寫完好似冇寫過一樣..>3<
原來係魚蛋係假的小天使..
謝謝你呀..=]
新一輪果個小羊..=V=''
唔係太熟,幾好玩,哈哈
話時話,我呢排冇咩點送o野俾主內個小羊o忝..
等我呀,哈哈哈
原來咖啡味朱古力真係幾好味,哈哈哈 *V*
鍾曉輝,你上學期有個咁好的小天使應該好感動先係o架,呵呵
CHEM仲有兩本書未教已經覺得OH NO ED../.\
今堂CHEM好搞笑..
余SIR要認真的說結果還是笑了出o黎,哈哈
真係好難忍笑呀..=]
仲有不係,真係型..XD
PHYSICS又上到一頭煙喎..
今個假期真係要好好溫o下電果堆o野先..
真係有D驚考AL o忝..>0<
唔通真係要計o下個回報率..!?
3000%!?
我都唔識計../.\
唔知係咪琴晚太夜訓..
而家個頭好痛,好暈呀..
難得放假,抖返排先,呵呵呵
最悲哀的是要唐山大地震../.\
依家真係唔慌唔地震啦..>0<
玩FACEBOOK玩到厭ED,哈哈哈
我開始明白自己著緊的是什麼了..