三月的最後一天..
時間過得好快..
很怕這樣子中六就結束../.\
今早我覺得自己超級了不起..XD
因為我成功早了十分鐘起身..
其實是沒有賴足十分鐘床,哈哈 *V*
所以好悠閒咁行o左返學校..
週會看星期日檔案..(是不是星期日檔案!?)
一班老人家去唸副學士..
很令人敬佩的態度..
我在想我老了的時候會在幹什麼呢!? 哈哈 *V*
也許老花到電腦都睇唔到啦..
還在打字還在打機..XD
之後睇完片他們真的出現了真的O哂嘴..
嚇o左一跳的說..
招SIR換o左眼鏡個FEEL唔同o左喎,哈哈 *V*
仍然覺得電這個課題實在太複雜..
挑戰我用來裝無聊o野的腦袋..= =''
UE SHAKESPEARE..
雅婷一大個爛GAG..
SHAKE/S/PEAR/E..>3<
震緊的梨../.\
果套真係ROMEO AND JULIET來的嗎!?
好ROCK..@.@
唉唉..
看來我還未從靈命低潮中返來..
聽RSC又沒有什麼感覺..
祈禱也有一點點心不在焉..
明知道這樣是不對..
所以拼命投入但又不斷分心..
LUNCH WITH JOYCE..*V*
依排食飯團常常散了..
難得有時間和JOYCE去了PIZZA AND CHICKEN..
幾好呀,大家可以分享o下心事..=]
吐完一輪苦水好多了..
其實愈講愈係覺得連我自己都混淆中..
可能,這是一個謎..@.@
很難得的LUNCH之後有兩堂PS..
MS YEUNG好似出o左去上堂..*V*
本身諗住好好奮鬥o下果五十條數..
但係計到傻o左都唔識計..
最後我還是選擇了放棄..XD
今天好像變了玩MASTERMIND..
之前是BLOKUS,哈哈
MASTERMIND一定不是我強項..
這麼用腦的東東..-V-''
同阿燕玩真係有點危險..XD
放學去了教EQ的英文班..
好悲哀../.\
超級唔聽話的一班小朋友..--''
要人話先肯靜一靜..
真的在挑戰我忍耐能力的極限..
不過我自己當初也是差不多..-0-''
小學的時候也常常傾計傾到俾人罰企..
真係風水輪流轉..
我現在變乖了的啦..*V*
返到屋企七點幾..@.@
好孤獨呀,次次都得我一個搭610..
返到屋企整o左聽日早會要用的POWERPOINT..
好無聊的一個心理測驗,哈哈
放棄了溫PHYSICS啦..
聽日早點返屋企溫吧..
今晚溫都溫唔到什麼出來..
我真係唔想再肥佬../.\
這樣子打日記會不會易看一點!?
之前成日俾人投訴我一句句分開好難睇..@.@
有玩FACEBOOK的ADD我..*V*