頭暈加頭痛../.\
傻o架,明明有得訓足一個下午..
跟住訓唔夠一個鐘就窒醒o左..--'''
終於都唔駛補課..
可惜呢個假期已經淨返幾日..
我還有好多功課未做又唔想做喎..= =''
淨係覺得好悶..>3<
我耐唔耐就會無啦啦覺得好悶繼而傻o左..XD
又睇o左一集HEROES..
而家變o左最常睇係HEROES..*V*
SYLOR真係勁變態..-0-
好鍾意CLAIRE BENNET呀,呵呵呵
仲睇埋THE BICYCLE THIEF..=V=''
前面鋪排得好所以睇到最後覺得有點感觸..
哈哈,該不該說是感觸呢..!?
就是同情主角的遭遇的啦..
但又沒有感動的感覺..*V*
我而家神智不清呀../.\
做中化塗多過寫..= ='''
唔做啦,我放棄..>0<
今晚好好訓返覺聽日養足精神奮鬥先..
我要閉關做功課..XDDDD
未來三天MISSION如下,哈哈哈

