補打返日記先..=]
5E GATHERING..-V-''
本身冇得去..
因為隻腳傷得都幾緊要..--''
不過真係冇理由有得玩唔出去玩o架喎..XD
雖然係屋企可以玩BLOKUS,哈
所以斡旋了半個鐘終於KO出得,呵呵呵 *V*
原來唔只我一個人遲到..>0<
韓燒果度好似話賣o左D位..
結果去了打邊邊..-V-''
D啤酒好似溝水咁超淡..= =''
我要生力呀../.\
無見一排方俊傑把口仍然咁勁..-V-''
智者係真唔係醉呀,真係唔係幾信喎,哈
打完邊邊跟住去o左公園傾計..
超級凍..T0T
如果唔係第二日要補課都唔想咁早走,哈哈
點幾兩點先訓覺..-V-''
好似返番去中五時候的生活..XD
SEARCH ENGINE..= =''
REALLY SO POWERFUL../.\