今天十一點幾就起o左身啦..*V*
睇HAPPY FEET..
好佩服MUMBLE呀..=]
超可愛的企鵝,哈哈


睇完之後就返教會..*V*
崇拜唱詩和聽家豪講道..
魚蛋坐係我前面我完全唔察覺..-0-''
證明我太專心聽啦,呵呵呵
我記得有一句是:「如果有信仰但冇行動的話就等於冇信仰..」
類似的話啦,EXACYLY就唔係好記得..=]
但呢句真係令我有反思..
我的信仰中真的是沒有什麼行動..
我頹廢也找不到理由復興..
所以我就決定要去找個事奉崗位啦!! 哈哈哈 *V*
哈哈哈,好似好魯莽咁o忝..
最後我選了當關顧..
至於實質的工作內容..@.@
根據STELLA所言-應該是自己傾..= =''
處理完事奉的東東之後..
就是慶祝阿肥生日的時間..-V-''
有藍莓蛋糕呀..
成班又傻o左,哈哈哈..
係喎,今日第一次見到OK仔..
歡迎歡迎,哈哈哈 *V*
除o左蛋糕仲有紅雞蛋呀..=]
還有"十七個蛋糕"送o左俾阿肥..
哈哈哈,己所不欲施之於人呀家陣..XD
跟住又是KAI子快閃黨出動的時候了,呵
但是今次好似圍人圍得不太成功呢..=V=''
祝福FORM5的弟兄姊妹呀..=]
會考成功,YEAHHH..
在操場祈禱時很溫馨呀..
聽了阿肥分享..
其實聽之餘我自己也有很大的得著..
可惜趕住走../.\
我感覺到我對屬靈生命的那團火又回來了,呵呵呵 *V*
好開心呀..=]
終於KO了BLOKUS D CHALLENGES! YEAHHHH..=V=
玩o左我咁耐..
CAP返張圖留念o下先,哈哈
下面果個係最尾果個CHALLENGE,玩得我最耐..@.@

