Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天

 

 

呢張圖又出現了..-V-''
律子&阿肥生日快樂!!
還有,兒童節快樂,呵呵呵
雖然我都超齡了..=]

呢兩日好癲..XD
狂睇戲同劇,感覺超棒!
PRIDE AND PREJUDICE..*V*
很經典的愛情片..
好睇過ATONEMENT..
看著MR DARCY雨中衝過來的時候蠻浪漫..
超喜歡KEIRA KNIGHTLEY..=V=
我覺得她很有氣質呀..
呢兩日煲埋其他戲先,呵呵
而家屋企好多隻碟,KAKA
HAPPY HAPPY呀..
我看完HEROES SEASON1了..
真係超級正正正正正正呀!!!! =]

今天和魚蛋實行我們的雪糕之約..*V*
看了SPIDERWICK CHRONICLES..
比想像中好睇o左好多好多倍..
冇咩悶位喎..
D FAIRIES整得好令呀..=]
惟一有點美中不足的是我們太遲買飛結果坐得超前..-V-''
睇完戲去o左PAPPAGALLO食雪糕..*V*
開o左咁耐我都係第一次去堂食,哈哈
好味好味..
跟住係隔離果間買o左糯米糍..=V=''
一般般啦../.\
可能同PAPPAGALLO雪糕成對比,哈哈 *V*
同我一齊出街真係會變肥o架,呵呵呵
仲去o左冒險樂園玩..
籃球機呀!!!!
玩到STAGE2就停o左LUU../.\
好耐冇去冒險樂園啦,哈哈
好開心呀..=]


刊登時間: 2008-04-04 09:29 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 416 | »