
呢張圖又出現了..-V-''
律子&阿肥生日快樂!!
還有,兒童節快樂,呵呵呵
雖然我都超齡了..=]
呢兩日好癲..XD
狂睇戲同劇,感覺超棒!
PRIDE AND PREJUDICE..*V*
很經典的愛情片..
好睇過ATONEMENT..
看著MR DARCY雨中衝過來的時候蠻浪漫..
超喜歡KEIRA KNIGHTLEY..=V=
我覺得她很有氣質呀..
呢兩日煲埋其他戲先,呵呵
而家屋企好多隻碟,KAKA
HAPPY HAPPY呀..
我看完HEROES SEASON1了..
真係超級正正正正正正呀!!!! =]
今天和魚蛋實行我們的雪糕之約..*V*
看了SPIDERWICK CHRONICLES..
比想像中好睇o左好多好多倍..
冇咩悶位喎..
D FAIRIES整得好令呀..=]
惟一有點美中不足的是我們太遲買飛結果坐得超前..-V-''
睇完戲去o左PAPPAGALLO食雪糕..*V*
開o左咁耐我都係第一次去堂食,哈哈
好味好味..
跟住係隔離果間買o左糯米糍..=V=''
一般般啦../.\
可能同PAPPAGALLO雪糕成對比,哈哈 *V*
同我一齊出街真係會變肥o架,呵呵呵
仲去o左冒險樂園玩..
籃球機呀!!!!
玩到STAGE2就停o左LUU../.\
好耐冇去冒險樂園啦,哈哈
好開心呀..=]