Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天

 

張圖又出場啦,呵呵呵 *V*
雅婷HAPPY B-DAY!!
四月真係超多人生日呀..=]

今天很漫長..
要由頭打起先得..-V-''
不知道為什麼我今早四五點就醒了..
仲要係超級清醒的那種..
見訓唔返就係度諗o下o野..
聽著清晨鳥鳴聲感覺十分棒..
可能真係因為個個都訓哂覺..
完全一D雜音都冇先可以真正享受到自然..
天還未光就自然醒的經驗不多..*V*
真的想了很多東西呢..
多到我都唔記得..
甚少這麼清醒..
清醒得我自己都有點兒害怕../.\
夢醉夢醒是否一個循環?
突然清楚自己的想法是不是一件好事?
有時候太清醒是一種痛苦..
也許難得糊塗是對的..=V=
回想起一點往事才驚覺很多感覺都已經隨時間消逝..
當初在乎的現今已不再在乎..
唯有記憶才不會磨滅..
理性是一種優點也是一種缺點..
認得太清楚只會被腦部支配自己的行動..
甚麼都不敢嘗試甚麼都只懂頹然卻步..@.@

在清早一大輪思潮起伏之後..
我很早便起了床準備上學..-V-''
真係前所未有..
超級慢條斯理的可以七點十返到學校..
我記得中三當PREFECT的時候..
要開崗都未有咁早可以返到學校..
真是一個紀錄!! @.@
而我回到學校最詭異的是我在做PMATHS..XDDD
我也不知道我發生甚麼事../.\
總之就是這樣子了..

之後我又回復正常..*V*
有點點打呵欠..-V-'''''
CHEM努力PROJECT..
好麻煩呀..-0-''
要等超級超級耐..
而家真係覺得當研究的實在十分偉大!! -V-'''''

LUNCH和魚蛋LYDIA去了金暹邏..
椰汁西米糕..*V*
魚蛋似乎已經認定了和我吃飯一定要去金暹邏..@.@
我也不知道為什麼..
神奇的是似乎她也不知道,哈哈哈

放學去了EQ..-V-'''
魚蛋被列為高度危險人物,哈哈 *V*
阿燕的SMS真的很欠打呀..@.@
今堂班小朋友好似乖o左好多呀..=]
呵呵呵呵,好開心..
PETER的OREO理論很O嘴呀!! /.\
開始覺得有無重一身輕的感覺,哈哈哈
和蘇雞一齊周圍影相:



好可愛的公仔..
令我想起可憐的不倒翁..XDDD




好美麗的天空!! =V=



玻璃屋玻璃屋玻璃屋!!! @.@



好可愛的車子..*V*





一邊是天使;一邊是魔鬼..
天使說:「快點努力功課吧..」
魔鬼說:「快點睇劇吧..@.@」
我敗給了魔鬼一方..-0-'''
我真的很得閒..
打了這麼長的一篇日記..
謝謝有心機睇到落呢度的各位,哈 =]


刊登時間: 2008-04-07 09:04 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 416 | »